Serviciile sunt necesare in cadrul evenimentului SIBIU IMPACT MAKERS, finantat de catre Asociatia Junior Achievement si constau in: asigurare a doua coffee break, primul dimineata (cafea, ceai, apa, suc portocale, patiserie, fructe), al doilea in cursul zilei (cafea, apa, ceai, biscuiti) si asigurare pranz (supa/ciorba, fel principal, salate, desert, bauturi racoritoare) in data de 19 octombrie 2019 intre orele 9-19 in inci...
Serviciile sunt necesare in cadrul evenimentului SIBIU IMPACT MAKERS, finantat de catre Asociatia Junior Achievement si constau in: asigurare a doua coffee break, primul dimineata (cafea, ceai, apa, suc portocale, patiserie, fructe), al doilea in cursul zilei (cafea, apa, ceai, biscuiti) si asigurare pranz (supa/ciorba, fel principal, salate, desert, bauturi racoritoare) in data de 19 octombrie 2019 intre orele 9-19 in incinta Centrului de Invatare Learn din Bd. Victoriei nr.31. Pentru incheierea contractului se vor trimite la adresa: achizitiipublice@ulbsibiu.ro, urmatoarele documente: Formularele atasate completate si stampilate, copie certificat constatator extins din care sa reiasa obiectul de activitate si reprezentantii legali, informatii privind plata si cota TVA-ului.