Feedback
I.D.: 51590288

SERVICII DE CATERING PENTRU ÎNTÂLNIRILE DE LUCRU ALE GRUPULUI LOCAL URBACT SUCEAVA

Data publicarii
13.11.20 Exista 132.876 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Pretul estimativ:
58,00 RON - 58,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERV DE CATERING PT ÎNTÂLNIRILE DE LUCRU ALE GRUPULUI LOCAL URBACT SUCEAVA,pentru implementarea proiectului „Health&Greenspace în cadrul Programului de cooperare teritorială URBACT III.Serviciile de catering includ următoarele: -masă caldă servită pentru prânz; -cafea, apă, sucuri şi alte trataţii pentru pauza de cafea.Pentru partea de masă caldă se solicită furnizarea unui meniu per persoană, meniul trebuie să conţină: -...
SERV DE CATERING PT ÎNTÂLNIRILE DE LUCRU ALE GRUPULUI LOCAL URBACT SUCEAVA,pentru implementarea proiectului „Health&Greenspace în cadrul Programului de cooperare teritorială URBACT III.Serviciile de catering includ următoarele: -masă caldă servită pentru prânz; -cafea, apă, sucuri şi alte trataţii pentru pauza de cafea.Pentru partea de masă caldă se solicită furnizarea unui meniu per persoană, meniul trebuie să conţină: - Felul I - antreuri reci (preparate din carne, brânză etc.) - 250 g; -Felul II - preparate calde din carne (200 g), garnitură cartofi sau legume (150 g), salată de legume (100 g); -Desert (preparate de patiserie) -100 g; -Pâine -100 g. Pentru partea de trataţii pentru pauza de cafea, aceasta trebuie să conţină per persoană următoarele: -Cafea -50 ml; - Ceai -100 ml; - Apă minerală/plată 1 sticlă de 750 ml; - Produse de patiserie - 200 g. Preţurile trebuie să includă: transportul la locaţia de organizare a întâlnirilor, consumabile (şerveţele, veselă de unică folosinţă, zahăr, lapte condensat pentru cafea, palete pentru cafea). În cursul anului 2020 este prevăzuta 1 întâlnire de lucru, în anul 2021 sunt prevăzute 4 întâlniri,iar in 2022- 2 intalniri. Numărul de persoane/întâlnire: minim 10 persoane, maxim 50 persoane. Pentru masa caldă servită, numărul de persoane urmează să fie comunicat cu minim 2 ore înainte de eveniment. In vederea incheierii contractului va rugam sa ne transmiteti oferta financiara defalcata pe tipuri de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu