Achizitia publica pentru atribuirea contractului de prestări servicii având ca obiect: "Servicii de catering pentru furnizare si distributie suport alimentar - masa calda - acordat elevilor Scolii Gimnaziale Viziru si Scolii Gimnaziale Lanurile, judetul Braila, in cadrul Programului National ,,Masa Sanatoasa""; Valoarea estimata a contractului este de 1.160.243,20 lei fara TVA, pentru 680 elevi/zi calculat astfel: 680 de e...
Achizitia publica pentru atribuirea contractului de prestări servicii având ca obiect: "Servicii de catering pentru furnizare si distributie suport alimentar - masa calda - acordat elevilor Scolii Gimnaziale Viziru si Scolii Gimnaziale Lanurile, judetul Braila, in cadrul Programului National ,,Masa Sanatoasa""; Valoarea estimata a contractului este de 1.160.243,20 lei fara TVA, pentru 680 elevi/zi calculat astfel: 680 de elevi x 124 zile de curs/an 2024 x 13,76 lei fără TVA/elev/zi de şcoală (in cadrul Programului National ,,Masa Sanatoasa" in perioada desfasurarii cursurilor in anul 2024.
Conform situaţiei şcolare a Scolii Gimnaziale Viziru si Scolii Gimnaziale Lanurile, judetul Braila pentru anul şcolar 2023 – 2024 sunt inscrişi un numar de 680 scolari si prescolari, astfel:
Scoala Gimnaziala Viziru, situata in localitatea Viziru, str. Brailei 152 (corp A) pentru un numar de 171 de copii;
Scoala Gimnaziala Viziru, situata in localitatea Viziru, str. Brailei 117 (corp B) - pentru un numar de 123 de copii;
Gradinita Viziru, situata in localitatea Viziru, str. Trandafirilor nr. 2 - pentru un numar de 89 de copii;
Scoala Gimnazială Lanurile, localitatea Lanurile, str. Atanasie Topor nr. 21 pentru un numar de 247 de copii;
Gradinita cu program normal-Str.Sfintii Voievozi, nr.25 pentru un numar de 50 de copii.
Conform structurii anului calendaristic 2024, in perioada aprilie-decembrie, numărul de zile în care se desfăşoară activităţi didactice în cadrul şcolii este de 124 zile.
Clarificări: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 7 zile.
NOTĂ: Potrivit art. 161 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări se va publica în SEAP în a 5 a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor (a se vedea termenele din anunţul de participare publicat în SEAP). Răspunsul consolidat la clarificările transmise de operatorii economici se va publica în S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro. Solicitarile de clarificari vor fi transmise numai prin intermediul SEAP, semnate cu semnatura electronica extinsa bazata pe un certificat calificat.