Se vor achizitiona, in conformitate cu cerintele a caietului de sarcini, servicii de catering ( Lot. 1 – Socala Anisoara Odieanu - Lugoj – 140 beneficiari, Lot. 2 – Liceul Petre Mitroi – Biled – 120 beneficiari, Lot. 3 – Scoala Gimnaziala – Foieni - 229 beneficiari, Lot. 4 – Scoala Gimnaziala – Giera – 178 beneficiari. Pachetele alimentare ptr beneficiari (copii prescolari, anteprescolari, copii din ciclul preuniversitar si...
Se vor achizitiona, in conformitate cu cerintele a caietului de sarcini, servicii de catering ( Lot. 1 – Socala Anisoara Odieanu - Lugoj – 140 beneficiari, Lot. 2 – Liceul Petre Mitroi – Biled – 120 beneficiari, Lot. 3 – Scoala Gimnaziala – Foieni - 229 beneficiari, Lot. 4 – Scoala Gimnaziala – Giera – 178 beneficiari. Pachetele alimentare ptr beneficiari (copii prescolari, anteprescolari, copii din ciclul preuniversitar si tineri) se vor servii de 2 ori pe saptamana, pe perioada celor 5 semestre, respectiv 175 zile.). Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Procedura simplificată proprie – conform art. 7 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, luând în considerare Art. 2, alin.(2) , Art. 7, alin.(2), Art. 68, alin.(2) lit. b, Art. 7, alin.(1), lit.d), din legea nr. 98/2016 şi Punctul de vedere emis de ANAP în activitatea de consiliere metodologică în Speţa 637 din Ghidul ACHIZIŢIILOR PUBLICE disponibil la adresa www.achizitiipublice.gov.ro.