Feedback
I.D.: 68137746

Servicii de catering – pregatire , preparare si livrare hrana pentru pacienti

Data publicarii
15.04.22 Exista 140.622 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
27.04.22
Pretul estimativ:
244.948,33 RON - 244.948,33 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini catering 2022.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractarea se va face în funcţie de fondurile disponibile, contractul intră în vigoare la data de 01.05.2022, iniţial va fi încheiat pe 8 luni până la data de 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire în anul următor până la aprobarea BVC- ului pe anul 2023, numai prin act adiţional, dar nu mai mult de 4 luni (ianuarie – aprilie 2023) fără modificare / majorarea preţului unitar.Pregatirea, prepararea şi livrarea porţiei...
Contractarea se va face în funcţie de fondurile disponibile, contractul intră în vigoare la data de 01.05.2022, iniţial va fi încheiat pe 8 luni până la data de 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire în anul următor până la aprobarea BVC- ului pe anul 2023, numai prin act adiţional, dar nu mai mult de 4 luni (ianuarie – aprilie 2023) fără modificare / majorarea preţului unitar.Pregatirea, prepararea şi livrarea porţiei zilnice de hrană (micul dejun, prânz şi cină, gustări,), în sistem de catering pentru pacienţi internaţi ai Spitalului de Boli Cronice Călineşti. Porţiile vor fi pregătite şi preparate de către ofertant în cantităţile şi conţinutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislaţia în vigoare şi cu respectarea nivelului alocaţiei de hrană stabilit conform Hotărârea Guvernului nr. 470/2021 privind nivelul alocaţiilor de hrană pentru consumurile colective din unităţile sanitare publice. Pregătirea, prepararea şi livrarea hranei pe perioada derularii contractului, respectiv de la 01.05.2022 până la data de 31.12.2022. Micul dejun va fi compus din produse care se pot consuma nepreparate sau semipreparate, Gustarile se vor realiza din produse nepreparate şi vor fi ambalate, Ex: Fructe, iaurturi, biscuiţi, napolitane, produse de patiserie/cofetărie, ,eugenia, etc. Masa de prânz va fi compusă din doua feluri de mâncare: - felul 1 – supe, ciorbe, borşuri; - felul 2 – fripturi, şniţele, chiftele, mâncăruri scăzute, mâncăruri şi preparate cu carne de porc, vită şi pui, peşte, garnituri/salate; Cina va fi realizată sub următoarea formă: - felul 1 – hrană caldă sub formă de mâcăruri scăzute, paste cu sosuri, mămăligă cu branză şi smântâna, etc; - felul 2 – făinoase cu brânză/lapte, orez/ griş cu lapte, clătite, compoturi, plăcinte, budinci, etc; Achizitorul se obliga sa efectueze plata catre furnizor in termen de maxim 60 zile calendaristice, incepand cu ziua urmatoare inregistrarii si insusirii facturii, pe baza de semnatura, de catre achizitor. Achizitorul are obligatia de efectua plata catre furnizor pe baza facturii, insotita de procesul verbal de receptie calitativa şi cantitativa al produselor pentru care s-a emis factura, semnat fara obiectiuni de catre comisia de receptie. Neplata in termen de 60 de zile de la expirarea perioadei convenite, poate duce la obligatia de a plati, ca penalitati, o suma echivalenta cu o cota procentuala 0,03% din pretul contractului pentru fiecare zi de intarziere Conform caiet sarcini anexat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu