Feedback
I.D.: 77515246

SERVICII DE CATERING IN VEDEREA FURNIZARII DE MASA CALDA IN REGIM DE CATERING PENTRU ELEVII DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE "PETRU RARES" HARLAU

Data publicarii
19.01.23 Exista 219.628 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55524000-9
Pretul estimativ:
1.163.931,19 RON - 1.163.931,19 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei il constituie achizitionarea serviciilor de catering in vederea furnizarii si distribuirii unei mese calde pentru elevii din unitatea de invatamant Scoala Gimnaziala "Petru Rares" Harlau, in anul scolar 2022-2023. Prestatorul se obliga sa asigure zilnic pregatirea, prepararea si livrarea unei mese calde pentru prescolarii si elevii care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale "Petru Rares" din orasul Ha...
Obiectul achizitiei il constituie achizitionarea serviciilor de catering in vederea furnizarii si distribuirii unei mese calde pentru elevii din unitatea de invatamant Scoala Gimnaziala "Petru Rares" Harlau, in anul scolar 2022-2023. Prestatorul se obliga sa asigure zilnic pregatirea, prepararea si livrarea unei mese calde pentru prescolarii si elevii care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale "Petru Rares" din orasul Harlau, str. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 23, invatamant primar si gimnazial , in perioada desfasurarii activitatii didactice, de la data primirii ordinului de livrare pana la sfarsitul anului scolar 2022-2023, in cantitatile si continutul caloric stabilit prin Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta nr. 105/2022, privind aprobarea Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din 450 de unitati de invatamant preuniversitar de stat. Meniul va fi stabilit saptămânal de către conducerea Scolii Gimnaziale "Petru Rareş" împreuna cu prestatorul si nu se vor furniza timp de două zile consecutiv acelaşi fel de mancare. Fructele trebuie să fie sănătoase, fără urme de atacuri provocate de boli şi/sau dăunători. Dacă, la nivelul unităţii de învăţământ, vor fi înregistrate cereri formulate în baza prevederilor art. 1, alin. (4) din OUG nr. 105/2022 si în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (4) din HG nr. 1132/2022 privind normele metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 105/2022 elevii respectivi vor beneficia de produse alimentare adecvate situaţiei lor, în limita valorii zilnice stabilită pentru o masa calda/elev. În cadrul procesului de selecţie, ofertele care alocă mai puţin de 40 % din preţul per beneficiar pentru achiziţia materiei prime vor fi considerate neconforme şi vor fi respinse. Valoarea energetică pe meniu, conform Ord. 1563/2008 ca fi de minimum 700 kcal. Produsele furnizate trebuie să respecte prevederile Legii nr. 123/2008 pentru o alimentaţie sănătoasă în unităţile de învăţământ preuniversitar şi ale Ordinului ministrului sănătăţii publice nr. 1.563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi. Produsele furnizate trebuie să provină din unităţi înregistrate/autorizate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor aflate pe teritoriul României şi se distribuie sub formă ambalată, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, referitoare la condiţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, la condiţiile igienico-sanitare şi la etichetare, conform prevederilor pct. 8 din anexa nr. 2. fiind transportate numai cu mijloace de transport autorizate/înregistrate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor. Pentru respectarea principiilor de hrană sănătoasă produsele alimentare vor fi livrate zilnic din unităţi autorizate/înregistrate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, direct în sălile de clasă ale unităţii de învătământ de către personal autorizat în acest sens si echipat conform normelor de igienă şi, pe cât posibil, se vor evita a fi păstrate până la servire în unitatea de învăţământ preuniversitar, dar, în cazul unor întârzieri, etc acestea vor fi pastrate în spaţii adecvate, în condiţii igienico-sanitare şi de siguranţa alimentelor, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare. Pentru asigurarea condiţiilor igienico-sanitare, produsele care fac obiectul suportului alimentar trebuie însoţite de ustensile sigilate, după caz, pentru unităţile de învăţământ care nu au cantină şi care permit consumul în condiţii optime de igienă. Produsele trebuie ambalate şi etichetate distinct pentru fiecare clasă în parte. Condiţii pentru transport şi distribuţie Produsele alimentare vor fi transportate de la operatorul economic către sediul unităţii de învăţământ menţionat anterior numai cu mijloace auto speciale, autorizate/înregistrate sanitar - veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare. Hrana calda trebuie ambalata in recipiente din plastic alimentar de unica folosinţa, in conformitate cu standardele de calitate in vigoare, respectiv caserole, boluri, cupe si pahare. In toate situaţiile, recipientele folosite la livrarea mesei calde vor trebui sa menţină atat temperatura, cat si proprietăţile organoleptice ale acesteia. Calitatea produselor Produsele alimentare trebuie să respecte prevederile Regulamentului (CE) nr. 2.073/2005 al Comisiei din 15 noiembrie 2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare, cu modificările şi completările ulterioare. Produsele lactate (unt, brânzeturi) trebuie să respecte prevederile Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEH) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului; SR 1.286/A 1/1997 - Brânzeturi eu pastă opărită (caşcaval). Pentru grupele speciale de consumatori - copii cu diabet, intoleranţă la lactoză sau alte probleme de natură medicală - se va asigura regimul alimentar prescris de medicul specialist. Tipul de hrană de regim şi cantitatea necesară se prevăd în anexa la contractul de prestări servicii de catering, fiind specificate pentru fiecare şcoală şi elev. În cadrul Consiliului de Administraţie al Şcolii Gimnaziale "Petru Rareş" Hârlău, prin Hotărarea nr. 17 din 25.11.2022 s-au stabilit următoarele aspecte practice, concrete, care urmează a fi luate în considerare, în mod obligatoriu la constituirea ofertei care urmează a fi depusă pentru acordarea unei mese calde elevilor, luându-se în considerare specificul ciclurilor de învăţământ în unitatea şcolară, precum şi alte condiţii specifice astfel: - zilnic, la ora 9,00 se vor transmite de către Şcoala Gimnazială "Petru Rareş" Hârlău, către furnizor, numărul elevilor prezenţi pentru fiecare clasă în partepentru determinarea numărului de porţii de masă caldă; - masa caldă trebuie livrată în regim de tip catering, zilnic, între orele 11,00-11,30, direct în fiecare sală de clasă de către furnizor; - numărul de porţii de tip masă caldă trebuie să fie ambalat şi etichetat pentru fiecare clasă în parte, precum şi ambalat individual pentru fiecare elev; - servirea mesei calde se va face între ora 11,40 şi ora 12,10 în fiecare sală de clasă; - furnizorul se va angaja şi în preluarea ambalajelor în saci menajeri, zilnic, la o oră stabilită de comun acord cu unitatea şcolară. Informatii detaliate precum si aspectele care trebuie avute in vedere sunt cuprinse in caietul de sarcini. Ofertantul participant la procedura trebuie sa aiba ca obiect de activitate autorizat servicii de catering. Prestarea serviciului de catering se va face, în mod obligatoriu, cu respectarea specificaţiilor tehnice prevăzute in anexa 2 din Normele metodologice de aplicare a OUG 105/2022. Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că derularea contractului de servicii este condiţionată de finanţarea primită de către Autoritatea contractantă de la Guvernul României prin Hotărârea nr. 1152/2022 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr.I05/2022 privind aprobarea Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unităţi de învăţământ preuniversitar de stat. Autoritatea contractantă face precizarea ca va derula contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin finanţarea mai sus menţionată, în vederea asigurării disponibilităţii financiare pentru plata contravalorii contractului. La data iniţierii prezentei achiziţii a fost publicat Ordinul Ministerului Educaţiei privind Lista Unităţilor Admnistrativ – Teritoriale şi a unităţilor – pilot de acordare a suportului alimentar, urmând a se realiza formalităţile pentru ca banii să ajungă în bugetul unităţii admnistrativ – teritoriale. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G.R. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va încheia şi derula contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin Programul – pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unităţi de învăţământ preuniversitar de stat. În cazul în care indiferent de motive, finanţarea nu va fi obţinuţă pe o perioadă de 6 luni de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. 1, 1, lit. c, teza 2 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă executarea integrală a contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauză suspensivă şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru clauza suspensivă este de şase luni, astfel încât în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită procedura de atribuire va fi anulată. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile : 4 (inainte de data limita de depunere a ofertelor) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 2 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, cu conditia transmiterii solicitarii de clarificari in timp util de catre operatorii economici.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de catering, respectiv pregatirea, prepararea şi livrarea zilnica a mesei calde pentru elevii SCOLII GIMNAZIALE COSTULENI COMUNA COSTULENI JUDETUL IAŞI  
SERVICII DE CATERING IN VEDEREA FURNIZARII DE MASA CALDA IN REGIM DE CATERING PENTRU ELEVII DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE "PETRU RARES" HARLAU 04.01.23
Prepararea şi livrarea unei mese calde pentru preşcolarii şi elevii care frecventează cursurile Scolii Gimnaziale “ION NECULCE" Iaşi, CIF: 17140467, Adresa: Strada: Romană, nr. 30, Sector: -, Judet: Iasi, Localitate: Iasi, Cod postal: 700257 Tara: Romania,Website: - Tel: +40 0232211610 Fax: +40 0232210198 E-mail: secretariationneculce@gmail.com  
Servicii de catering pentru preşcolarii şi elevii Şcolii Gimnaziale Ṭuţora, judetul Iaşi, conform HG 24/2024, privind institurea Programului naţional « Masa sănătoasă »  
Servicii de catering , respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a mesei sănătoase pentru elevii Scolii Gimnaziale Dobrovăţ , judetul Iasi anul 2024 25.03.24
Prepararea şi livrarea unei mese calde pentru preşcolarii şi elevii care frecventează cursurile Scolii Gimnaziale “ION NECULCE" Iaşi, CIF: 17140467, Adresa: Strada: Romană, nr. 30, Sector: -, Judet: Iasi, Localitate: Iasi, Cod postal: 700257 Tara: Romania,Website: - Tel: +40 0232211610 Fax: +40 0232210198 E-mail: secretariationneculce@gmail.com 28.03.23
Servicii de catering , respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a mesei calde pentru elevii Scolii Gimnaziale DOBROVAŢ , judetul Iasi 2024 25.03.24
Achiziţie de servicii de catering prin Programul Naţional "Masă sănatoasă"  
Servicii de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a pachetului alimentar pentru elevii Şcolii Gimnaziale "Petru Rareş" din orasul Hârlău, jud. Iaşi, in perioada desfasurarii activitatii didactice, în anul 2023 - 2024.  
Servicii de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a pachetului alimentar pentru elevii Şcolii Gimnaziale "Petru Rareş" din orasul Hârlău, jud. Iaşi, in perioada desfasurarii activitatii didactice, în anul 2023 - 2024.