Feedback
I.D.: 107062946

Servicii de catering in vederea asigurarii hranei pentru prescolarii Scolii Gimnaziale “ Mihai Eminescu" Harman

Data publicarii
17.12.24
Coduri CPV
55524000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.01.25
Pretul estimativ:
381.523,08 RON - 381.523,08 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 17.12.24 Publicat la 18.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta Scoala Gimnaziala “Mihai Eminescu" a decis sa initieze procedura de atribuire avand ca obiect “Servicii de catering in vederea asigurarii hranei pentru prescolarii Scolii Gimnaziale “ Mihai Eminescu" Harman " derulat pe perioada desfăşurării cursurilor şcolare din anul 2024-2025, pentru achizitionarea de meniuri pentru prescolari din cadrul: - Grădiniţa nr.1, Harman, Str. Stefan cel Mare, nr.29...
Autoritatea contractanta Scoala Gimnaziala “Mihai Eminescu" a decis sa initieze procedura de atribuire avand ca obiect “Servicii de catering in vederea asigurarii hranei pentru prescolarii Scolii Gimnaziale “ Mihai Eminescu" Harman " derulat pe perioada desfăşurării cursurilor şcolare din anul 2024-2025, pentru achizitionarea de meniuri pentru prescolari din cadrul: - Grădiniţa nr.1, Harman, Str. Stefan cel Mare, nr.294 - Gradinita nr.2, Harman, Str. Aleea 13, nr.6 - Grădiniţa Podul Olt, Harman, Sat Podu Olt, Str. Principala nr.1157 Numarul total de prescolari este de 137 de persoane. Cantitatea zilnica estimata de meniuri este de 137 buc, cate 1 meniu/zi/prescolar. Avand in vedere ca autoritatea contractanta va achizitiona doar necesarul zilnic in functie de prezenta zilnica la cursuri a elevilor, autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze zilnic cantitatea maxima estimata. Astfel, valoarea contractului ce va rezulta la finalizarea serviciilor va fi data de cantitatile efectiv livrate pe parcusul derularii contractului. Meniul va fi compusă din 3 (trei) feluri de mâncare: - Mic dejun - Gustare (fruct) - Pranz compus din felul 1 si 2 - Gustare Continutul meniului este detaliat in caietul de sarcini. Mesele vor fi servite zilnic astfel: Mic dejun : ora 8:30 – 9:00 = 25% din valoarea totala Gustare (fruct): ora 10:00 = 5% din valoare totala Pranz compus din felul 1 si 2: ora 12:00 - 12:30= 50% din valoarea totala Gustare: ora 15:30 – 16:00 = 20% din valoarea totala Livrarea meniruilor se va face zilnic la adresele gradinitelor, in cantitatea comunicata de catre autoritatea contractanta prin comanda telefonica transmisa de catre beneficiar pana cel tarziu la ora 8:00 a zilei in curs, urmand ca livrarea micului dejun sa se faca in intervalul orar 09:00 - 09:30. Livrarea mesei de pranz si a gustarii in intervalul orar 11:45 - 12:15 Solicitarile de clarificari pot fi facute de catre ofertanti cel mai tarziu cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta raspunde solicitarilor de clarificari, in mod consolidat, cu 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu