Feedback
I.D.: 67904393

Servicii de catering aferente serviciilor de formare profesională în domeniul standardizării şi/sau certificării achiziţionate de către ONAC în urma atribuirii loturilor 1-4 cuprinse în anunţul publicitar nr. 35390/POCA/07.03.2022

Data publicarii
08.04.22 Exista 873.957 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Termenul limita pentru depunere:
15.04.22
Pretul estimativ:
32.268,00 RON - 32.268,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie de Atribuire - Servicii de Catering.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta achiziţie se vor asigura serviciile de catering pentru un număr total de maxim 200 persoane necesar a fi instruite - 4 tipuri de cursuri x 2 sesiuni/tip curs x 25 persoane/sesiune. Numărul de participanţi/curs au caracter orientativ, în vederea asigurării unei flexibilităţi privind alegerea perioadelor aferente cursurilor şi a modalităţilor de formare, cu predare: integral on-line sau cu prezenţă în sala de cu...
Prin prezenta achiziţie se vor asigura serviciile de catering pentru un număr total de maxim 200 persoane necesar a fi instruite - 4 tipuri de cursuri x 2 sesiuni/tip curs x 25 persoane/sesiune. Numărul de participanţi/curs au caracter orientativ, în vederea asigurării unei flexibilităţi privind alegerea perioadelor aferente cursurilor şi a modalităţilor de formare, cu predare: integral on-line sau cu prezenţă în sala de curs ori în sistem hybrid (atât conectare on-line cât şi prezenţă în sala de curs), în funcţie de nevoile imediate ale ONAC şi ale partenerilor proiectului. Pentru loturile 1-4 achiziţia a fost finalizată prin atribuirea acestora. În cadrul fiecărui lot se vor organiza câte 2 sesiuni de formare profesională (pentru fiecare tematică), cu un număr estimat total de 32 de ore (luând în calcul o medie de 2 zile de curs cu un total maxim de 16 ore), cu o estimare de maxim 25 de participanţi/sesiune, respectiv 50 de participanţi/tip curs (în total însumând 4 tipuri de cursuri de formare profesională cu tematici distincte de instruire x 2 sesiuni/tip curs x 25 persoane/sesiune, un total de 200 de participanţi). Pentru al cincilea lot, prezenta achiziţie, se va încheia un alt contract care va viza asigurarea serviciilor de catering pentru toţi participanţii la sesiunile de instruire precizate anterior, servicii care se vor presta în fiecare zi de susţinere a sesiunilor cu prezenţă în sala de curs. Serviciile de catering se vor asigura pentru fiecare din cei maximum 25 participanţi/sesiune, conform cerinţelor minime din caietul de sarcini, iar numărul exact de participanţi/sesiune va fi comunicat anterior prestatorului de către autoritatea contractantă. Pe parcursul celor 2 zile lucrătoare de instruire, prestatorul va asigura zilnic două pauze de cafea şi un prânz pentru fiecare participant, în varianta de servire “bufet suedez" sau pachet, în funcţie de evoluţia/involuţia pandemiei virusului SARS-CoV-2 la momentul susţinerii cursului. Ofertantul îşi va asuma prin oferta depusă că va presta Serviciile de catering în conformitate cu ofertele atribuite pentru cursurile de formare profesională, respectiv în sala Marshal Garden, Calea Dorobanţi, Bucureşti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de formare profesională în domeniul standardizării şi/sau certificării şi Servicii de catering în cadrul proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", cod SIPOCA 753, cod MySMIS 130709, 14.02.22
Servicii de formare profesională în domeniul standardizării şi/sau certificării şi Servicii de catering în cadrul proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", cod SIPOCA 753, cod MySMIS 130709, 17.03.22
Estimarea valorii privind achizitia de servicii pentru organizare cursuri de formare 06.07.21
Servicii de formare profesională cu tema "Comunicare non-conflictuală" 22.01.24
Servicii de formare profesională cu tema "Comunicare non-conflictuală" 22.01.24
Organizare workshop-uri în cadrul Proiectului major "Creşterea gradului de acoperire şi incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăţilor în zonele rurale din România", cod SMIS 120063 21.09.22
Achizitie servicii organizare program de pregatire complexa tineri  
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă. 03.08.20
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Servicii de formare profesionala 11.11.16