Achiziţia are ca obiect contractarea de servicii de specialitate ale unei agentii de publicitate specializate in campanii de rebranding a imaginii, creatie si comunicare, in scopul crearii unei noi identitati corporative pentru SNN.
Serviciile ce urmeaza a fi prestate se vor realiza în cadrul a 2 etape, astfel:
Etapa 1 - Definirea arhitecturii de brand pe urmatoarea structura: misiunea, viziunea, clientii, valorile, pers...
Achiziţia are ca obiect contractarea de servicii de specialitate ale unei agentii de publicitate specializate in campanii de rebranding a imaginii, creatie si comunicare, in scopul crearii unei noi identitati corporative pentru SNN.
Serviciile ce urmeaza a fi prestate se vor realiza în cadrul a 2 etape, astfel:
Etapa 1 - Definirea arhitecturii de brand pe urmatoarea structura: misiunea, viziunea, clientii, valorile, personalitatea si tonalitatea brandului, pozitionarea brandului;
Etapa 2 - Stabilirea identitatii vizuale si furnizarea manualului de brand, etapa care va include: Definirea categoriei din punct de vedere vizual; Dezvoltarea a 3 concepte de identitate vizuala (3 variante); Prezentarea conceptelor (familie de logo-uri + declinarea pe diverse materiale – in limita a 5 simulari); Reguli de folosire a logo-ului (variante principale, secundare, dimensiuni minime, simbol, spatiul de garda, interdictii); Paleta cromatica (paleta cromatica principala, pondere cromatica, interdictii cromatice); Fonturi (familia de fonturi principala si secundara); Stil vizual (stil fotografic, stil de ilustratie, elemente grafice decorative, 3 tipologii de layout - portrait, patrat si landscape); Predarea fisierelor sursa; Furnizarea manualului de brand. Informatii si cerinte suplimentare se regasesc in Caietul de sarcini anexat la prezentul anunt.