INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN SILVICULTURA ,,MARIN DRACEA" in conformitate cu prevederile legii 98/2016 si a HG 398/2016, intentioneaza atribuirea un Contract de prestari servicii, unui operator specializat in organizarea campaniilor publicitare ( servicii de publicitate, editare şi servicii de producţie de filme/spoturi de informare).Serviciile solicitate sunt necesare Autoritatii Contractante, pentru i...
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN SILVICULTURA ,,MARIN DRACEA" in conformitate cu prevederile legii 98/2016 si a HG 398/2016, intentioneaza atribuirea un Contract de prestari servicii, unui operator specializat in organizarea campaniilor publicitare ( servicii de publicitate, editare şi servicii de producţie de filme/spoturi de informare).Serviciile solicitate sunt necesare Autoritatii Contractante, pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin legate de implementarea Activităţii 6. din cadrul Acţiunii 4.1. ,,Educare, informare şi comunicare cu privire la specia urs brun şi managementul acesteia", din Planul Naţional de Acţiune pentru conservarea populaţiei de urs brun din România, conform Acordului de de Parteneriat cu numarul DAFE/124454/14.05.2021, ANEXA 5 la contractual de finantare cu nr. 606/09.07.2021, POIM.
Serviciile constau in:
1. Elaborarea unei strategii media si a planurilor generice ale campaniei (media plan);
2. Realizarea unei campanii de presa scrisa care va viza atât presa centrală cât şi presa locală;
3. Organizarea a două conferinţe de presă cu participarea a minim 20 de persoane din care 10 jurnalişti specializaţi zona agro/ social/ ONG/ mediu/ cinegetică/ publicaţii specializate;
4. Realizarea a unui studiu sociologic comparativ privind evoluţia gradului de informare şi conştientizare al grupurilor ţintă ce se vor datora campaniei şi activităţilor de informare;
5. Realizarea, mentenanţa şi asigurarea functionalitatii unui portal şi a unei pagini de socializare a proiectului, pentru diseminarea informaţiilor legate de desfăşurare, rezultate şi implicarea grupurilor ţintă;
6. Realizarea unui numar de 5 buletine informative (newsletter-uri) ce vor fi postate pe website-ul proiectului şi pe pagina de socializare;
7. Realizarea si difuzarea de filme (video) si spoturi radio (audio) cu caracter informativ:
- Realizarea unui film de prezentare a metodologiei de colectare a probelor genetice,
- Realizarea si difuzarea unui film documentar,
- Realizarea si difuzarea unui număr de 5 filme scurte,
- Realizarea si difuzarea a două spoturi radio;
8. Asigurarea, inscriptionarea, scrierea şi distribuirea unui număr de minim 550 buc de USB-uri cu informaţiile campaniei media, ce urmează a fi puse la dispoziţie la conferinţele cu jurnaliştii (minim 20 buc) şi grupurilor ţintă (minim 530 buc).
Termenul de evaluare a ofertelor este de 60 zile lucratoare de la data deschiderii acestora (potrivit art. 214 alin. 3 din Legea nr. 98/2016). Această perioadă se poate prelungi, in cazuri temeinic justificate, aducându-se la cunoştinţa operatorilor economici implicaţi în procedură în termen de maximum două zile de la aprobarea deciziei de prelungire. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 18 zile, iar autoritatea contractanta raspunde tuturor solicitarilor in cea de-a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.