Perioada de derulare a proiectului:01.08.2013-31.07.2015. Perioada aferenta desfasurarii campaniei de publicitate:ianuarie 2014-iulie 2015. Vor trebui realizate urmatoarele: A.Informare:1-anunt de presa la inchiderea proiectului cu mentionarea rezultatelor intr-un ziar regional cu cea mai mare audienta, durata aparitiei:7 zile, anuntul va fi publicat dupa obtinerea avizului de la Organismul Intermediar ADR SV Oltenia;2-pano...
Perioada de derulare a proiectului:01.08.2013-31.07.2015. Perioada aferenta desfasurarii campaniei de publicitate:ianuarie 2014-iulie 2015. Vor trebui realizate urmatoarele: A.Informare:1-anunt de presa la inchiderea proiectului cu mentionarea rezultatelor intr-un ziar regional cu cea mai mare audienta, durata aparitiei:7 zile, anuntul va fi publicat dupa obtinerea avizului de la Organismul Intermediar ADR SV Oltenia;2-panou permanent 3- placa comemorativa.Pe durata implementarii proiectului,pentru lucrarile de constructii si reabilitare a infrastructurii si a altor structuri, beneficiarul va plasa un panou la intrarea in santierul de constructii,in 6 luni de la terminarea operatiunii,panoul va fi inlocuit de o placa permanenta. B-Publicitate:1.pliante:formatA4/3,hirtie 130g,fata verso color=1000 buc.,2.brosuri informative:format A5,hirtie 130g, fata verso color=2000 buc.,3.afise:format A4,hirtie 150g,1 fata color=100 buc.,4.mape:format A4+,hirtie 300g,color 2 pagini=300 buc,5.obiecte promotionale(pixuri,brelocuri):material plastic,monocolor=300 buc.,6.bannere:sigle, tiparit, orizontal-400cmx120cm sau vertical 250cmx80cm=4 buc.,7.aparitii pe panouri video:panoul color=30 zile,8.site web=1 buc. Se vor respecta cu strictete regulile cuprinse in Manualul de Identitate Vizuala Regio,disponibil la adresa:http://www.inforegio.ro/user/file/Manual%20de%20identitate%20vizuala%20Regio.pdf