Feedback
I.D.: 68085218

Servicii de cadastru "Înregistrarea sistematică în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară"

Data publicarii
13.04.22 Exista 74.610 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71354300-7
Termenul limita pentru depunere:
28.04.22
Pretul estimativ:
134.453,78 RON - 134.453,78 RON
Documente participare:
  1. SECTIUNEA 1 - Caiet de sarcini Servicii de cadastru .pdf
  2. SECTIUNEA 2- Proiect contract Servicii de cadastru.pdf
  3. SECTIUNEA 3 - Modele Formulare 2022.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este de servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Naţional de Cadastru şi Carte Funciară, respectiv realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 5 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020. Obiectul contractului este de complexitate medie şi reprezintă achiziţia publică de servi...
Obiectul contractului este de servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Naţional de Cadastru şi Carte Funciară, respectiv realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 5 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020. Obiectul contractului este de complexitate medie şi reprezintă achiziţia publică de servicii din categoria serviciilor de cadastru, detaliate în Secţiunea 3- Caietele de sarcini pentru achiziţia de servicii, care face parte integrantă din documentaţia de atribuire. Serviciile care fac obiectul achiziţiei sunt prevăzute pe baza necesităţilor identificate la data întocmirii Caietelui de sarcini. Necesitatea acoperită prin achiziţia acestor servicii constă în punerea în aplicare a principiilor constituţionale referitoare la apărarea proprietăţii publice şi private de către statul român, asigurând înscrierea domeniului public şi privat al acestuia şi având rolul de a stabili o bază reală de impozitare a imobilelor. Se vor executa documentaţiile solicitate pentru un număr de aproximativ 1320 imobile ce se găsesc în sectorul nr. 5 de pe raza Municipiului Tulcea. Serviciile prestate implică realizarea următoarelor operaţiuni minimale: - Identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale şi stocarea datelor pe suporturi informatice; - Identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţinători de imobile, în vederea înscrierii în cartea funciară; - Afişarea publică a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor sistematice de cadastru, rectificarea erorilor semnalate de către deţinători şi deschiderea noilor cărţi funciare. Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: campania de informare publică, organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, studiul datelor analogice şi digitale preluate de la achizitor, recunoaşterea terenului, stabilirea modului de execuţie a lucrărilor, derularea lucrărilor de specialitate, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului. Durata totală contractului de servicii atribuit în baza prezentei proceduri este de 15 (cincisprezece) luni, de la data intrării în vigoare a contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor contractuale ce revin ambelor părţi (stabilită conform ofertei desemnată câştigătoare), dar nu mai târziu de data încetării Contractului de finanţare nr. 2372/10.03.2022, respectiv data de 10.08.2023. Valoarea estimată a contractului atribuit în baza prezentei proceduri este de 134.453,78 lei fără TVA reprezentând suma alocată acestei achiziţii, respectiv suma de 96,60 lei/carte funciară fără TVA, conform Contractului de Finanţate nr. 2372/10.03.2022. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 9 (nouă) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 7 (şapte) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu