Feedback
I.D.: 30360101

Servicii de cadastru pentru sediul OJ Caras Severin

Data publicarii
24.08.18 Exista 191.267 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71354300-7
Termenul limita pentru depunere:
03.09.18
 
 
Documente participare:
  1. 6-ADV1031162.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Actualizare date carte funciară şi întocmire carte funciară în format digital. Imobil situat în mun. Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş-Severin - CF nr. 35171 Reşiţa. Cerinţe: - Documentaţiile să fie întocmite conform cerinţelor Ordinului nr. 634/2006 pentru aprobarea Regulamentului privind conţinutul şi modul de întocmire a documentaţiilor cadastrale în vederea înscrierii în cartea funciară, cu modificările şi c...
Actualizare date carte funciară şi întocmire carte funciară în format digital. Imobil situat în mun. Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş-Severin - CF nr. 35171 Reşiţa. Cerinţe: - Documentaţiile să fie întocmite conform cerinţelor Ordinului nr. 634/2006 pentru aprobarea Regulamentului privind conţinutul şi modul de întocmire a documentaţiilor cadastrale în vederea înscrierii în cartea funciară, cu modificările şi completările ulterioare; - actualizare date carte funciară şi întocmire carte funciară în format digital a imobilul Oficiului Judeţean Caraş-Severin – Reşiţa, 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş-Severin; - Documentaţiile solicitate vor fi întocmite în sistem Stereo 1970. - Obligaţia pentru prestator este de rezultat, aceasta fiind îndeplinită la momentul obţinerii extrasului de carte funciară; - Prestatorul va preda la ANCOM documentaţia completă avizată de ANCPI cel mai târziu odată cu extrasul de carte funciară; - Documentaţia se va preda în format digital şi pe suport hârtie avizate de către ANCPI. - În Procesul - verbal de recepţie, beneficiarul va confirma efectuarea serviciilor de către prestator în baza documentelor solicitate şi predate. Termen de execuţie: 60 zile calendaristice de la data încheierii contractului. Serviciile sunt considerate a fi îndeplinite la momentul predării documentaţiilor avizate de către ANCPI şi a extrasului de carte funciară la ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc), obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pentru schimbare dest construcţie din construcţii de locuinţe în spatii adm 12.06.19
Servicii de cadastru pentru sediul OJ Dolj 03.09.18
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc), obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pt schimbare destinaţie constr din construcţii de locuinţe în spatii adm 12.06.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc, obţinere avize, acorduri ,achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spatii ad 16.04.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii etc, de la instituţiile statului, achitare taxe, onorarii notar public 20.07.20
Contract având ca obiect servicii de actualizare date carte funciară cu privire la construcţie, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc. de la instituţiile statului sau alte persoane, achitare taxe, onorarii notariale, etc. 24.08.22
Contract având ca obiect servicii de cadastru 26.06.20
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie, obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuit in spatii administrative  
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative 27.08.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative pentru sediul ANCOM din Târgu-Jiu, str. Motrului, nr.3A 20.08.19