Prin procedura de achizitie publica se doreste incheierea unui contract de servicii de “ Inregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor situate în sectoarele cadastrale nr 1 , 21 , 22,25,29,45,68,70,71, aparţinând unităţii administrativ-teritoriale Filiaşi, din judeţul Dolj“.
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii înregistrare sistematică în sistemul integ...
Prin procedura de achizitie publica se doreste incheierea unui contract de servicii de “ Inregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor situate în sectoarele cadastrale nr 1 , 21 , 22,25,29,45,68,70,71, aparţinând unităţii administrativ-teritoriale Filiaşi, din judeţul Dolj“.
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze servicii înregistrare sistematică în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară a imobilelor situate în sectoarele cadastrale nr 1 , 21 , 22,25,29,45,68,70,71, în vederea înscrierii unui număr estimat de 2800 imobile, în vederea înscrierii acestora în cartea funciară conform Programului National de Cadastru si Carte Funciara (PNCCF),în conformitate cu prevederile art. 9, alin. (29) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare Ordinului ANCPI nr. 1/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară şi Ordinului ANCPI nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 10 zile. Autoritatea/entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare la 5 zile fata de termenul de depunere a ofertelor.