1. Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obţinerea ordinului Prefectului şi intabularea în cartea funciară, a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea,
Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obţinerea ordinului Prefectului şi intabularea în cartea funciară, a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea;
Ne...
1. Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obţinerea ordinului Prefectului şi intabularea în cartea funciară, a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea,
Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obţinerea ordinului Prefectului şi intabularea în cartea funciară, a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea;
Necesitatea acoperită prin achiziţia acestor servicii constă în obţinerea ordinului Prefectului, intabularea în cartea funciară a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea şi iniţierea procedurii de elaborare a amenajamentelor pastorale, conform prevederilor OUG nr. 34/2013, privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991. Scopul general al achiziţiei este dat de realizarea unui interes public constând în înscrierea izlazului Municipiului Tulcea în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară şi iniţierea procedurii de elaborare a amenajamentelor pastorale, conform prevederilor OUG nr. 34/2013, privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.
Potrivit HCL nr. 59/25.02.2021 privind actualizarea Inventarului bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului Tulcea, cu anexa care cuprinde Izlazul Municipiului Tulcea, totalul izlazului este în suprafaţă de 464 ha, din care: terenuri arabile 154 ha şi păşuni 310 ha, iar suprafaţa neîntabulată estimativă a izlazului este de 359 ha.
Serviciile corespunzătoare Lotului 1 vor fi realizate în următoarele 2 (două) etape, astfel:
1) Etapa I: întocmirea planurilor cadastrale a izlazului Municipiului Tulcea pentru obţinerea ordinului Prefectului – cu durata de prestare până la momentul obţinerii ordinului prefectului.
Activităţile principale şi operaţiunile minim obligatorii ce trebuie realizate de către prestator în cadrul acestei etape sunt:
a) analiza documentaţiilor existente şi verificarea gradului de actualitate;
b) stabilirea amplasamentului imobilelor – identificarea de către prestator, împreună cu titularul dreptului de administrare, a amplasamentului pe limite naturale sau convenţionale, în vederea efectuării măsurătorilor şi materializarea de către prestator, în conformitate cu normrlr de cadastru general, a limitelor bunurilor imobile, pe baza documentelor deţinute de către benefeciar;
c) realizarea lucrării de către prestator, care presupune documentarea tehnică, execuţia lucrărilor de birou şi în teren (încadrarea în zonă şi efectuarea măsurătorilor), întocmirea planurilor cadastrale pentru obţinerea ordinului Prefectului.
2) Etapa a-II–a: intabularea în cartea funciară, a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea.
Activităţile principale şi operaţiunile minim obligatorii ce trebuie realizate de către prestator în cadrul acestei etape sunt:
a) întocmirea documentaţiei cadastrale în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare după obţinerea Ordinului Prefectului;
b) depunerea documentaţiei la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea, cu înregistrarea în Registrul General de Intrare, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 700/2014;
c) recepţia documentaţiei şi înscrierea în cartea funciară.
Prestatorul răspunde de realitatea şi concludenţa documentelor predate.
Aceste servicii prestate se finalizează după alocarea numerelor cadastrale şi înscrierea în cartea funciară a imobilelor şi predarea acestora Municipiului Tulcea, însoţite de un plan ce va conţine toate imobilele măsurate cu punctele măsurate.
Pe parcursul contractului de servicii atribuit în baza prezentei proceduri, prestatorul va proceda la identificarea fizică a reperelor din decizia nr. 285/ 16.05.1991 dată de Prefectura Tulcea (pusă la dispoziţia prestatorului de către DIAP şi Primăria Tulcea) şi a situaţiei suprafeţelor izlazului la zi întocmită de DUAT, verificarea actelor de proprietate - prin solicitare de informaţii de la OCPI, realizarea de măsurători autorizate, prelucrarea de măsurători prin întocmire planuri preliminare, identificarea eventualelor diferenţe de suprafeţe, obţinerea Ordinului Prefectului, întocmire şi depunere dosar de cadastru şi intabulare. Serviciile se vor realiza prin punctare, identificare, măsurare, verificare în teritoriu, stabilire amplasament în teren, confruntare scriptic cu faptic, întocmirea planurilor cadastrale şi intabulare..
2. Servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Naţional de cadastru şi carte funciară – Realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 78 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020,
Servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Naţional de cadastru şi carte funciară – Realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 78 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020.
Necesitatea acoperită prin achiziţia acestor servicii constă în punerea în aplicare a principiilor constituţionale referitoare la apărarea proprietăţii publice şi private de către statul român, asigurând înscrierea domeniului public şi privat al acestuia şi având rolul de a stabili o bază reală de impozitare a imobilelor.
Se vor executa documentaţiile solicitate pentru un număr de aproximativ 1320 imobile ce se găsesc în sectorul nr. 78 de pe raza Municipiului Tulcea. Serviciile prestate implică realizarea următoarelor operaţiuni minimale:
- Identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale şi stocarea datelor pe suporturi informatice;
- Identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţinători de imobile, în vederea înscrierii în cartea funciară;
- Afişarea publică a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor sistematice de cadastru, rectificarea erorilor semnalate de către deţinători şi deschiderea noilor cărţi funciare.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: campania de informare publică, organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, studiul datelor analogice şi digitale preluate de la achizitor, recunoaşterea terenului, stabilirea modului de execuţie a lucrărilor, derularea lucrărilor de specialitate, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.
Preţul ofertat unitar pe imobil aferent serviciilor prestate nu trebuie să depăşească 96,60 lei/carte funciară, la care se adaugă TVA.
Prestatorul va urmări respectarea tuturor etapelor lucrărilor sistematice de cadastru:
a) Organizarea şi desfăşurarea campaniei de informare publică locală care are ca scop înştiinţarea cetăţenilor cu privire la începerea lucrărilor de înregistrare sistematică în sectoarele cadastrale determinate şi cu privire la beneficiile, drepturile şi obligaţiile acestora pe parcursul procesului de înregistrare sistematică.
b) Realizarea lucrărilor premergătoare cadastrului: identificarea limitelor Municipiului Tulcea, selectarea sectoarelor cadastrale, analizarea şi integrarea informaţiilor preluate de la OCPI, primărie sau alte instituţii şi autorităţi publice, ori din alte surse;
c) Derularea lucrărilor de specialitate: realizarea interviurilor la teren având ca scop identificarea amplasamentelor şi a limitelor imobilelor, realizarea măsurătorilor cadastrale, identificarea deţinătorilor legali ai imobilelor şi colectarea actelor juridice;
d) Actualizarea informaţiilor culese din teren cu cele din înregistrarea sporadică şi întocmirea documentelor tehnice cadastrale;
e) Recepţia documentelor tehnice cadastrale de către comisia de recepţie desemnată în acest scop;
f) Derularea campaniei de informare cu privire la afişarea documentelor tehnice ale cadastrului;
g) Publicarea şi afişarea, în condiţiile legii, a documentelor tehnice cadastrale;
h) Înregistrarea şi soluţionarea cererilor de rectificare a documentelor tehnice cadastrale publicate;
i) Actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului, în urma soluţionării cererilor de rectificare şi ca urmare a integrării lucrărilor sporadice înregistrate în perioada de publicare;
j) Închiderea lucrărilor sistematice de cadastru, în vederea înscrierii în cartea funciară, deschiderea noilor cărţi funciare şi închiderea vechilor evidenţe de cadastru şi carte funciară, prin ordin al directorului general al ANCPI, publicat în Monitorul Oficial, Partea I;
k) Comunicarea în condiţiile Legii, a extrasului de carte funciară pentru informare şi a extrasului din noul plan cadastral;
l) Arhivarea documentelor care stau la baza înregistrării imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară..