Obiectul contractului/contractelor este de servicii de cadastru, individualizat pentru fiecare lot în parte, ofertantul/-ţii desemnat/-ţi câştigător/-i urmând a semna contractul/-ele de servicii cu indicarea corespunzătoare a loturilor.
Obiectul contractului/contractelor este de complexitate medie şi reprezintă achiziţia publică de servicii din categoria serviciilor de cadastru, detaliate în Secţiunea 3- Caietele de sarcini...
Obiectul contractului/contractelor este de servicii de cadastru, individualizat pentru fiecare lot în parte, ofertantul/-ţii desemnat/-ţi câştigător/-i urmând a semna contractul/-ele de servicii cu indicarea corespunzătoare a loturilor.
Obiectul contractului/contractelor este de complexitate medie şi reprezintă achiziţia publică de servicii din categoria serviciilor de cadastru, detaliate în Secţiunea 3- Caietele de sarcini pentru achiziţia de servicii, ce face parte integrantă din documentaţia de atribuire. Serviciile care fac obiectul achiziţiei sunt prevăzute pe baza necesităţilor identificate la data întocmirii Caietelor de sarcini, pentru fiecare lot în parte, aflându-se la bază necesităţi diferite şi sunt împărţite în următoarele 2 (două) loturi,:
LOT 1 – Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obţinerea ordinului Prefectului şi intabularea în cartea funciară, a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea;
Necesitatea acoperită prin achiziţia acestor servicii constă în obţinerea ordinului Prefectului, intabularea în cartea funciară a suprafeţelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea şi iniţierea procedurii de elaborare a amenajamentelor pastorale, conform prevederilor OUG nr. 34/2013, privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991. Scopul general al achiziţiei este dat de realizarea unui interes public constând în înscrierea izlazului Municipiului Tulcea în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară şi iniţierea procedurii de elaborare a amenajamentelor pastorale, conform prevederilor OUG nr. 34/2013, privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.
LOT 2 – Servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Naţional de cadastru şi carte funciară – Realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 78 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020.
Necesitatea acoperită prin achiziţia acestor servicii constă în punerea în aplicare a principiilor constituţionale referitoare la apărarea proprietăţii publice şi private de către statul român, asigurând înscrierea domeniului public şi privat al acestuia şi având rolul de a stabili o bază reală de impozitare a imobilelor.
Se vor executa documentaţiile solicitate pentru un număr de aproximativ 1320 imobile ce se găsesc în sectorul nr. 78 de pe raza Municipiului Tulcea. Serviciile prestate implică realizarea următoarelor operaţiuni minimale:
- Identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale şi stocarea datelor pe suporturi informatice;
- Identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţinători de imobile, în vederea înscrierii în cartea funciară;
- Afişarea publică a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor sistematice de cadastru, rectificarea erorilor semnalate de către deţinători şi deschiderea noilor cărţi funciare.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: campania de informare publică, organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, studiul datelor analogice şi digitale preluate de la achizitor, recunoaşterea terenului, stabilirea modului de execuţie a lucrărilor, derularea lucrărilor de specialitate, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.