Prin acest anunt de consultare a pietei INCDMNR-IMNR doreste definitivarea detaliilor tehnice care au fost minimal cuprinse in caietului de sarcini (extras inserat) in vederea achizitiei serviciului mentionat si stabilirea detaliilor privind cerintele financiare.
Bunuri imobile -Teren, clădiri/ construcţii, Temei dobândire - H.G. nr. 2115/2004, Amplasament - Bd. Biruinţei nr. 102, Oraş Pantelimon, jud. Ilfov, Date tehn...
Prin acest anunt de consultare a pietei INCDMNR-IMNR doreste definitivarea detaliilor tehnice care au fost minimal cuprinse in caietului de sarcini (extras inserat) in vederea achizitiei serviciului mentionat si stabilirea detaliilor privind cerintele financiare.
Bunuri imobile -Teren, clădiri/ construcţii, Temei dobândire - H.G. nr. 2115/2004, Amplasament - Bd. Biruinţei nr. 102, Oraş Pantelimon, jud. Ilfov, Date tehnice (conform act dobândire)- Suprafaţă totală teren = 10.887,39 m²,
Extras Caiet sarcini
În sensul prezentului caiet de sarcini, prin servicii de specialitate în vederea întocmirii documentaţiilor cadastrale necesare actualizării (rectificării/ modificării/ reconstituiri/ completării/ îndreptării erorilor materiale, după caz) informaţiilor înscrise în evidenţele de cadastru şi carte funciară pentru imobilele aflate în proprietatea/ administrarea Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare – IMNR se înţelege ansamblul de servicii rezultate din:
a) analiza şi clarificarea situaţiei juridice a bunurilor imobile în vederea actualizării informaţiilor înscrise în evidenţele de cadastru şi carte funciară;
b) identificarea amplasamentului imobilului de către proprietar, indicarea limitelor acestuia persoanei autorizate şi documentarea tehnică; execuţia lucrărilor de teren şi birou; întocmirea documentaţiilor cadastrale pe suport analogic şi pe suport digital, în formate care permit accesul şi transferul de date; planul de amplasament şi delimitare se va întocmi în format analogic la o scară convenabilă (stabilită de părţi după semnarea contractului, funcţie de necesităţile autorităţii contractante) şi în format digital;
c) analizarea/ clarificarea situaţiei juridice respectiv, identificarea şi remiterea unei soluţii scrise favorabilă intereselor legale ale autorităţii contractante pentru imobilele înscrise în cartea funciară (abreviată “CF") nr. 104583 (staţie neutralizare apă) respectiv, nr. 104584 (post reglare gaze);
d) stabilirea limitei/ vecinătăţilor imobilului autorităţii contractante pe latura de vest, verificarea procesului-verbal de vecinătate, a PAD-ului, a coordonatelor aferente imobilului învecinat (cu nr. cad./ nr. CF 103162) şi remiterea unui răspuns scris către achizitor;
e) modificarea, în cazul constatării unor diferenţe de suprafeţe (aspecte tehnice) şi îndreptarea erorilor materiale ale înscrierilor în cadastru şi cartea funciară, după caz, cu informarea prealabilă şi scrisă a autorităţii contractante;
f) verificarea CF nr. 109751 şi CF nr. 104899 ale autorităţii contractante şi îndreptarea eventualelor erori tehnice constatate, prin audienţă (după caz) la registratorul şef/ inginerul şef din cadrul Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Ilfov;
g) efectuarea operaţiunilor de alipire a tuturor imobilelor aparţinând autorităţii contractante, astfel încât din 15 CF cât exită în prezent, să rezulte aprox. 8 cărţi funciare, dintre care o carte funciară cu drumurile de acces necesară instituirii dreptului de trecere (acces la drumul public) a celorlalţi proprietari existenţi în incinta autorităţii contractante;
h) depunerea documentaţiilor la OCPI Ilfov şi plata, pentru şi în numele autorităţii contractante, a tuturor taxelor/ taxelor de actualizare - necesare actualizării documentaţiilor cadastrale - solicitate de OCPI Ilfov/ ANCPI; contravaloarea taxelor va fi decontată ulterior de către autoritatea contactantă în baza facturilor/chitanţelor emise de către OCPI Ilfov/ ANCPI şi prezentate de către prestator; obţinerea în regim de urgenţă a avizelor sau actelor de la OCPI Ilfov/ ANCPI se va realiza doar cu acordul prealabil al achizitorului;
- La solicitarea prestatorului (ofertantul declarat câştigător), autoritatea contractantă, prin reprezentanţii săi, va identifica împreună cu acesta amplasamentul fiecărui obiectiv/ imobil (după caz) ce face obiectul caietului de sarcini/ contractului de prestări servicii, pe baza documentelor existente, extraselor de carte funciară pentru informare, planuri de amplasament, H.G. nr. 2115/2004 după caz sau altor acte (administrative) deţinute de autoritatea contractantă.
- Serviciile prestate se vor finaliza prin consemnarea recepţiei documentaţiilor, cu înregistrarea în registrul cadastral al imobilelor, după alocarea numărului cadastral şi avizul OCPI Ilfov.
- În cazul respingerilor din cauza suprapunerilor, de comun acord cu achizitorul, pe baza îndrumărilor OCPI (referate de completare, audienţe, etc.) date în funcţie de tipul suprapunerii ce va fi identificată (reală sau virtuală), prestatorul va aplica prevederile incidente din legislaţia în vigoare/ Regulamentul aprobat prin Ordinul nr. 700/2014.
PROPUNEREA TEHNICĂ/ FINANCIARĂ A OPERATORILOR ECONOMICI
- Prestatorul trebuie să aibă capacitatea de a presta serviciile solicitate, precum şi capacitatea de a-şi organiza activitatea astfel încât să se încadreze în perioada contractuală.
- Oferta va include toate costurile aferente îndeplinirii obiectului caietului de sarcini/ obligaţiilor contractuale (inclusiv cheltuielile cu personalul, materialele şi instrumentele utilizate, deplasările în teren, cazarea, etc.) şi va acoperi posibile situaţii neprevăzute ce ar presupune costuri suplimentare pentru operatorul economic.
- Propunerea tehnică a ofertantului va conţine numărul fix de cărţi funciare propuse de către acesta, rezultat din analiza situaţiei din teren.