F.R.D.S. în calitate de autoritate contractanta doreste sa selecteze un prestator de servicii specializat si autorizat cu care sa încheie un contract de „Organizarea unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile”, într-o locatie situata la o distanta între 30 si 120 de km de Bucuresti, într-o zona usor accesibila cu mijloace de trans...
F.R.D.S. în calitate de autoritate contractanta doreste sa selecteze un prestator de servicii specializat si autorizat cu care sa încheie un contract de „Organizarea unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile”, într-o locatie situata la o distanta între 30 si 120 de km de Bucuresti, într-o zona usor accesibila cu mijloace de transport terestre, dar în afara oraselor mari.
Întâlnirea se va desfasura în perioada martie – aprilie 2017, iar operatorul economic contractant va asigura urmatoarele:
a) servicii de cazare, în camere single, cu mic dejun inclus, într-un hotel de 3 stele/pensiuni clasificate la 3 margarete, pentru maxim 30 de participanti. Participantii vor beneficia de servicii de cazare pentru doua nopti (30 de persoane x 2 nopti de cazare/persoana = 60 nopti de cazare,
b) servicii de restaurant (masa) pentru participanti, în cadrul aceluiasi hotel/aceleiasi pensiuni în care se desfasoara întâlnirea (cu exceptia micului dejun, inclus în costurile de cazare), dupa cum urmeaza:
- trei mese de prânz pe întâlnire, cu meniu de restaurant tip bufet suedez, pentru 30 de persoane (30 de persoane x 3 mese de prânz = 90 portii),
- doua mese de seara (cina), cu meniu tip bufet suedez, pentru 30 de persoane (30 de persoane x 2 mese de seara = 60 portii),
- 5 pauze de cafea – în cadrul carora vor fi oferite participantilor cafea, ceai, apa plata si minerala îmbuteliate si produse de cofetarie si patiserie dulce si sarata (30 de persoane x 5 pauze de cafea = 150 de portii);
c) servicii de gazduire a cursurilor, constând în asigurarea unei sali de curs/conferinte cu minim 30 de locuri, disponibila pentru 3 zile, în incinta aceluiasi hotel/aceleiasi pensiuni în care se desfasoara întâlnirea/sunt asigurate serviciile de cazare si masa;
d) servicii de decontare, constând în centralizarea documentelor de transport, întocmirea decontului si plata efectiva a costurilor de transport intern în România, pentru participantii, de la domiciliul lor la locatia întâlnirii si retur, reprezentând bilete de tren si/sau de autobuz si/sau bonuri de carburant pentru transportul cu autoturismul propriu. În total, vor fi elaborate maxim 30 de deconturi (un decont reprezentând centralizarea tuturor documentelor de transport ale unui participant). Costurile efective de transport ale participantilor vor fi ulterior acoperite integral de OP, pe baza decontului (inclusiv a dovezii platii catre fiecare participant) si a unui document de plata întocmit de Prestator în acest sens.