F.R.D.S. in calitate de AC doreste sa selecteze un prestator de servicii specializat si autorizat cu care sa incheie un contract de servicii de „Organizare a 3 intâlniri de retea pentru Promotorii de Proiecte si partenerii acestora cu proiecte finantate prin Programul RO10, pe durata a 2 zile/intâlnire”, in locatii situate la o distanta intre 100 si 200 de km de Bucuresti, intr-o zona centrala a tarii, usor accesibila cu mi...
F.R.D.S. in calitate de AC doreste sa selecteze un prestator de servicii specializat si autorizat cu care sa incheie un contract de servicii de „Organizare a 3 intâlniri de retea pentru Promotorii de Proiecte si partenerii acestora cu proiecte finantate prin Programul RO10, pe durata a 2 zile/intâlnire”, in locatii situate la o distanta intre 100 si 200 de km de Bucuresti, intr-o zona centrala a tarii, usor accesibila cu mijloace de transport terestre, dar in afara oraselor mari.
Intâlnirile se vor desfasura in perioada martie – aprilie 2017, iar operatorul economic contractant va asigura urmatoarele:
a) servicii de cazare, in camere single, cu mic dejun inclus, intr-un hotel de minim 3 stele/pensiuni clasificate la minim 3 margarete, pentru cca. 37 de participanti/intâlnire (in medie). Participantii vor beneficia de servicii de cazare pentru doua nopti (3 intâlniri x cca. 37 de persoane/intâlnire x 2 nopti de cazare/persoana = cca. 222 nopti de cazare,
b) servicii de restaurant (masa) pentru participanti, in cadrul aceluiasi hotel/aceleiasi pensiuni in care se desfasoara intâlnirea (cu exceptia micului dejun, inclus in costurile de cazare), dupa cum urmeaza:
- doua mese de prânz pe intâlnire, cu meniu de restaurant tip bufet suedez, pentru cca. 37 de persoane/intâlnire (cca. 37 de persoane/intâlnire x 3 intâlniri x 2 mese de prânz/intâlnire = cca. 222 portii),
- doua mese de seara (cina) pe intâlnire, cu meniu tip bufet suedez, pentru cca. 37 de persoane/intâlnire (cca. 37 de persoane/intâlnire x 3 intâlniri x 2 mese de seara/intâlnire = cca. 222 portii),
- 3 pauze de cafea pe intâlnire – in cadrul carora vor fi oferite participantilor cafea, ceai, apa plata si minerala imbuteliate si produse de cofetarie si patiserie dulce si sarata (cca. 37 de persoane/intâlnire x 3 intâlniri x 3 pauze de cafea/intâlnire = cca. 333 de portii);
c) servicii de gazduire a cursurilor, constând in asigurarea unei sali de curs/conferinte cu minim 37 de locuri, disponibila pentru doua zile pe intâlnire, in incinta aceluiasi hotel/aceleiasi pensiuni in care se desfasoara intâlnirea/sunt asigurate serviciile de cazare si masa;
d) servicii de decontare, constând in centralizarea documentelor de transport, intocmirea decontului si plata efectiva a costurilor de transport intern in România, pentru participantii, de la domiciliul lor la locatia intâlnirii si retur, reprezentând bilete de tren si/sau de autobuz si/sau bonuri de carburant pentru transportul cu autoturismul propriu. In total, vor fi elaborate maxim 111 deconturi (un decont reprezentând centralizarea tuturor documentelor de transport ale unui participant) pentru un numar mediu de 37 participanti/intâlnire (3 intâlniri x 37 persoane/intâlnire = 111 de deconturi).
Costurile efective de transport ale participantilor vor fi ulterior acoperite integral de OP, pe baza decontului (inclusiv a dovezii platii catre fiecare participant) si a unui document de plata intocmit de Prestator in acest sens.