Obiectul acordului-cadru îl reprezintă Efectuarea auditului pentru:
• Situatiile financiare întocmite in conformitate prevederile Legii contabilităţii nr.82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cu cu Ordinul Ministrului Finanţelor Publice 1.802/29.12.2014 cu modificările si completările ulterioare.
- Evoluţia capitalului propriu şi a performanţei,
- Activitatea regiei,
- Patrimoniul regiei şi str...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă Efectuarea auditului pentru:
• Situatiile financiare întocmite in conformitate prevederile Legii contabilităţii nr.82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cu cu Ordinul Ministrului Finanţelor Publice 1.802/29.12.2014 cu modificările si completările ulterioare.
- Evoluţia capitalului propriu şi a performanţei,
- Activitatea regiei,
- Patrimoniul regiei şi structura proprietăţii,
- Finanţarea activelor entităţii,
- Indicatorii de performanta,
- Pragul de semnificaţie.
- Dacă situaţiile financiare anuale oferă o imagine fidelă, în conformitate cu cadrul relevant de raportare financiară;
- Dacă situaţiile financiare anuale sunt conforme cerinţelor legale aplicabile.
- Contabilitatea stocurilor;
- Înregistrarea penalităţilor si a despăgubirilor;
- Încadrarea in prevederile bugetare aprobate pe destinaţii;
- Înregistrări contabile (în format electronic sau manual) din sistemul contabil al Beneficiarului, precum Registrul jurnal, subcapitole ale acesteia şi toate conturile de salarii, registrele activelor fixe şi alte informaţii contabile relevante;
- Dovada primirii bunurilor precum documente de recepţie din partea furnizorilor;
- Dovada finalizării lucrărilor prin note de recepţie, factura, etc.
- Contabilizarea costurilor;
- Modul de inregistrare al penalitatilor si despăgubirilor;
- Se va acorda o atentie deosebita componentei sodurilor si evaluarea conturilor de stocuri, corespondenta intre ieşiri stocuri si cheltuiala aferenta;
- Modul de organizare a inventarierii anuale.
În situaţia în care auditorul işi va exprima opinie cu rezerve asupra oricărei activităţi auditate, înainte de raportul final, se vor lua toate măsurile necesare în vederea obţinerii probelor de audit suficiente, adecvate şi relevante pentru ca opinia finală să poată fi exprimată fără rezerve;
Conform notei de fundamentare, în care sunt cuprinse sumele, Nr. 1210/29.02.2024, valoarea estimată a acordului cadru care are ca obiect Servicii de auditare situaţii financiare anuale aferente exerciţiilor financiare 2023-2025, este de 25.000 lei + TVA.
Caietul de sarcini nr. 1211/29.02.2024 face parte integrantă din documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publică, constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează oferta şi se întocmeşte cu scopul de a se aduce la cunoştinţa oricărui partener interesat, criteriile de reglementare legale care stau la baza elaborării măsurilor tehnice specifice pentru eliminarea oricăror neinţelegeri şi realizarea cât mai clar posibil a contractului de achiziţie publică.
Acordul-cadru, ce se doreste a fi incheiat, se intinde pe o perioada de 36 de luni de la semnarea lui.
Suma necesara încheierii contractelor subsecvente în baza prezentului accord-cadru se regaseste aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 25 din data de 27.02.2024.
Durata acordului - cadru având ca obiect Servicii de auditare situaţii financiare anuale aferente exerciţiilor financiare 2023-2025:
Acordul-cadru se încheie pentru o perioada de 3 ani şi începe să producă efecte juridice de la data intrării în vigoare a acestuia, adică data însuşirii şi semnării de către părţi la sediul achizitorului şi încetează la expirarea perioadei sus-menţionate.
Cantitatea minima si maxima:
Servicii de auditare situaţii financiare anuale aferente exerciţiilor financiare 2023-2025:
Contractele subsecvente incheiate in baza acordului-cadru se vor incheia anual, respectiv in fiecare an se va incheia un contract subsecvent aferent anului in care se efectuaza auditul financiar.
Acordul cadru va cuprinde minim 3 contracte subsecvente si maxim 3 contracte subsecvente pe intreaga durata a acestuia, respectiv 36 de luni.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent incheiat in baza acordului-cadru este de 8.333,33 lei + TVA reprezentand valoarea pentru contractul subsecvent aferent anului in care se efectueaza auditul financiar.
Valoarea maxima a acordului-cadru nu poate depasi suma estimata de 25.000 lei + TVA/ 3 ani, cu exceptia cazurilor expres prevazute de lege.
Notă:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 5 zile.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 3 zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.