•Prestatorul se obliga sa presteze catre achizitor servicii de auditare financiara in cadrul proiectului: “Modernizare drum interjudetean DJ 104A, DJ105C si DJ 105P- format din DJ 104A km. 0+000 -45+000, DJ 105C km. 6+300 -3+800, DJ 105P km. 0+000- 3+800”, co-finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 6: “Imbunatatirea infrastructurii rutiere de importanta regionala”/ Prioritatea de investitii 6....
•Prestatorul se obliga sa presteze catre achizitor servicii de auditare financiara in cadrul proiectului: “Modernizare drum interjudetean DJ 104A, DJ105C si DJ 105P- format din DJ 104A km. 0+000 -45+000, DJ 105C km. 6+300 -3+800, DJ 105P km. 0+000- 3+800”, co-finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 6: “Imbunatatirea infrastructurii rutiere de importanta regionala”/ Prioritatea de investitii 6.1, “Stimularea mobilitatii regionale prin conectarea nodurilor secundare si tertiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale”, in baza contractului de finantare nr. 580/12.10.2017, cod SMIS 2014+:111124, care va fi implementat prin grija Consiliului Judetean Brasov; •Scopul achizitionarii serviciului de auditare financiara este de a examina si evalua modul de implementare a proiectului mai sus amintit, pe baza verificarilor efectuate de auditorul financiar in vederea exprimarii unei opinii asupra realitatii, legalitatii si conformitatii cheltuielilor efectuate de Autoritatea Contractanta pe perioada implementarii proiectului in urmatorul sens: oRealitatea cheltuielilor: se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost platite; oRegularitatea cheltuielilor: se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare sunt corecte si au fost solicitate cu respectarea procedurilor; oEligibilitatea cheltuielilor: se verifica daca cheltuielile prevazute in cererile de rambursare au fost efectuate in conformitate cu prevederile contractului de finantare, legislatiei nationale si comunitare in vigoare si sunt insotite de documente justificative. •Prestarea serviciului de audit financiar pentru fiecare raport solicitat se va realiza in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data transmiterii de catre autoritatea contractanta a documentatiei aferente unei cereri de rambursare; •Prestatorul se obliga sa elaboreze si sa predea Rapoartele de audit intermediare elaborate pentru fiecare cerere de rambursare ce va fi depusa spre decontare si Raportul de audit final, în 4 exemplare originale si un exemplar în format electronic (scanat); •Numarul cererilor de rambursare: max. 13; •Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului în termen de max. 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie a contractului se constituie în conditiile prevazute de art. 39 - 40 din H.G. nr. 395/2016 si va fi în cuantum de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.