Feedback
I.D.: 58518342

Servicii de auditare financiară externă pentru proiectul "Întărirea capacităţii Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Vâlcea de gestionare a crizei sanitare COVID-19

Data publicarii
05.07.21 Exista 105.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Termenul limita pentru depunere:
15.07.21
Pretul estimativ:
7.000,00 RON - 7.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini_Audit.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Rapoartele de audit trebuie să descrie scopul şi procedurile agreate ale acestui contract în detalii suficiente, astfel încât să permită Beneficiarului şi Autorităţii de Management să înţeleagă natura şi măsura procedurilor realizate de către furnizorul serviciilor de audit financiar extern. Raportul privind constatările factuale pentru verificarea cheltuielilor efectuate în cadrul unui contract finanţat prin POIM trebuie ...
Rapoartele de audit trebuie să descrie scopul şi procedurile agreate ale acestui contract în detalii suficiente, astfel încât să permită Beneficiarului şi Autorităţii de Management să înţeleagă natura şi măsura procedurilor realizate de către furnizorul serviciilor de audit financiar extern. Raportul privind constatările factuale pentru verificarea cheltuielilor efectuate în cadrul unui contract finanţat prin POIM trebuie să descrie scopul şi procedurile agreate ale angajamentului, suficient de detaliat încât să permită Beneficiarului şi Autorităţii de Management să înţeleagă natura şi aria de cuprindere a auditului şi opinia de audit. Numărul rapoartelor de audit financiar solicitate, va fi egal cu cel al cererilor de plata/rambursare depuse la OI/AM de către Beneficiar. Se estimeaza un număr de minimum 2 rapoarte. Rapoartele de audit financiar se vor elabora de fiecare dată premergător depunerii spre decontare a cererilor de rambursare/plată şi vor fi depuse împreună cu acestea la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar POIM. TERMENELE DE PRESTARE: Raportul intermediar: în termen de 5 zile lucrătoare de la emiterea comenzii şi verificarea documentelor supuse auditării. Raportul final auditează toată perioada de implementare a proiectului şi va fi depus beneficiarului până Ia data de 03.12.2021. Raportul final se va realiza Ia sfârşitul perioadei de implementare, înaintea datei de finalizare a proiectului. În cazul în care raportul final nu poate cuprinde auditarea tuturor cheltuielilor realizate şi a cererilor de rambursare/plată, prestatorul va face un raport final revizuit care va include şi cererea de rambursare finală. Fiecare raport intermediar/final elaborat de către auditorul independent va fi insoţit şi de o declaraţie pe propria raspundere a cestuia, din care să rezulte că are calitatea de auditor financiar recunoscut de CAFR, şi o copie a carnetului de membru al CAFR vizat, cu menţiunea "activ", cu menţiunea "conform cu originalul". Auditorul financiar se obligă să ofere suport beneficiarului până Ia data obţinerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare, chiar dacă această perioadă o depăşeşte pe cea de implementare a proiectului. Rapoartele de audit se vor preda de către Prestator în 2 exemplare originale, cu adresă de înaintare, precum şi în format editabil şi în format pdf. scanat, cu toate semnăturile şi ştampilele necesare. Toată documentaţia aferentă proiectului, elaborată sub orice formă, este şi va rămâne în proprietatea beneficiarului, în timpul şi după finalizarea activităţilor contractului. Prestatorul nu poate folosi sau dispune de această documentaţie fără un acord scris în prealabil, emis de către beneficiar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de auditare financiară externă pentru proiectul "Întărirea capacităţii Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 29.07.21
Servicii de audit financiar extern pentru proiectul "Întărirea capacităţii Spitalului de Psihiatrie Drăgoeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.04.22
Servicii de auditare financiară a cheltuielilor corespunzătoare implementării proiectului "Întărirea capacităţii Spitalului de Pneumoftiziologie "Constantin Anastasatu" Mihăeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 07.01.21
Servicii de auditare financiară a cheltuielilor corespunzătoare proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti"– cod SMIS 151336 12.12.22
Servicii de auditare financiară a cheltuielilor corespunzătoare implementării proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea" 07.11.22
Servicii de audit financiar al cheltuielilor corespunzătoare proiectului "Dotarea Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti cu echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale" 20.09.24
Servicii de auditare financiară, anunţ nr. ADV 1333470  
Servicii de audit pentru proiectul „Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea” 23.04.13
Servicii de audit pentru proiectul „Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea”  
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico – economice faza D.A.L.I pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Secţiei exterioare de Recuperare, Medicină Fizică şi Balneologie Călimăneşti"