Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect achiziţionarea serviciilor de audit financiar extern, respectiv auditarea tuturor activităţilor proiectului menţionat, inclusiv a achiziţiilor publice, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei în vigoare şi cerinţelor finanţatorului, activitate obligatorie pentru proiectele finanţate prin fondurile structurale.
Obiectivul autorităţii contractante în a...
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect achiziţionarea serviciilor de audit financiar extern, respectiv auditarea tuturor activităţilor proiectului menţionat, inclusiv a achiziţiilor publice, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei în vigoare şi cerinţelor finanţatorului, activitate obligatorie pentru proiectele finanţate prin fondurile structurale.
Obiectivul autorităţii contractante în atribuirea contractului de servicii îl reprezintă asigurarea serviciilor de audit financiar extern pe parcursul implementării proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti"– cod SMIS 151336.
Prestatorul va verifica atribuirea contractelor de achiziţie publică de servicii şi furnizare, precum şi toate cheltuielile efectuate în cadrul proiectului:
- cheltuieli cu managementul de proiect;
- cheltuieli pentru serviciile de informare si publicitate;
- cheltuieli pentru serviciile de audit extern;
- cheltuieli aferente contractului de lucrări;
- cheltuieli cu serviciile de supervizare a lucrărilor;
- cheltuieli cu serviciile de verificare tehnică de calitate;
- cheltuieli legate de cote, avize, autorizaţii.
Serviciile de audit au scopul de a asigurată o pistă de audit şi certificare a documentelor de plata aferente cheltuielilor efectuate în cadrul proiectului.
Rolul rapoartelor de audit financiar este să ateste:
- implementarea proiectului s-a realizat în locul şi condiţiile stabilite conform contractului de finanţare;
- legalitatea, regularitatea şi conformitatea înregistrărilor contabile aferente proiectului;
- legalitatea, regularitatea şi conformitatea achiziţiilor în cadrul proiectului;
- respectarea perioadei de eligibilitate a cheltuielilor.
Locaţia: Strada General Praporgescu nr. 1, Rm. Vâlcea, judeţul Vâlcea - sediul Consiliului Judeţean Vâlcea.
Principalele servicii ce fac obiectul contractului constau în realizarea unui raport de audit, ce se va realiza premergător depunerii spre decontare a cererii de rambursare finală şi va fi depus împreună cu acesta la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar POIM.
Auditorul va elabora şi preda raportul de audit după verificarea documentelor aferente perioadei de implementare a proiectului supuse auditării, până la data de 15.11.2023, înaintea datei de finalizare a proiectului.
Raportul elaborat de către auditorul independent va fi însoţit şi de o declaraţie pe propria răspundere a acestuia din care să rezulte că are calitatea de auditor financiar recunoscut de CAFR şi o copie a carnetului de membru al CAFR vizat, cu menţiunea "activ", cu menţiunea "conform cu originalul".
Celelalte detalii ale achiziţiei sunt prevăzute în Caietul de Sarcini nr. 19173/19.10.2022 şi Draftul de contract, publicate atât în SEAP, cât şi pe site-ul Consiliului Judeţean Vâlcea.