Obiectul Achiziţiei:
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea SERVICIILOR DE AUDIT FINANCIAR (respectiv, auditarea tuturor activităţilor Proiectului, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei în vigoare şi prevederilor contractului de finanţare) pentru Proiectul INSTALARE CENTRALE ELECTRICE FOTOVOLTAICE ŞI RACORDARE LA INSTALAŢIILE ELECTRICE DE UTILIZARE PENTRU APASERV SATU MARE etap...
Obiectul Achiziţiei:
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea SERVICIILOR DE AUDIT FINANCIAR (respectiv, auditarea tuturor activităţilor Proiectului, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei în vigoare şi prevederilor contractului de finanţare) pentru Proiectul INSTALARE CENTRALE ELECTRICE FOTOVOLTAICE ŞI RACORDARE LA INSTALAŢIILE ELECTRICE DE UTILIZARE PENTRU APASERV SATU MARE etapa 1, finanţat prin POIM 2014-2020, Axa Prioritară 1.
Obiectivul general la care contribuie serviciile:
Scopul contractului consta in achizitia serviciilor de audit financiar pentru INSTALARE CENTRALE ELECTRICE FOTOVOLTAICE ŞI RACORDARE LA INSTALAŢIILE ELECTRICE DE UTILIZARE PENTRU APASERV SATU MARE etapa 1, finanţat prin POIM 2014-2020, Axa Prioritară 1.
Obiectivul specific la care contribuie serviciile:
Prestatorul are responsabilitatea de a verifica daca sumele platite si solicitate spre rambursare de Achizitor in Cererile de Rambursare pentru fiecare din activitatile desfasurate in cadrul Contractului de finantare sau evidentiate in cereri de rambursare ca si contributie proprie s-au efectuat de catre acesta, sunt legale, exacte si eligibile. De asemenea, trebuie sa transmita catre Achizitor raportul constatarilor factuale cu privire la procedurile agreate executate.
Prestatorul de servicii de audit financiar va obtine, pe baza verificarilor, dovezi suficiente in vederea exprimarii unei opinii asupra realitatii, legalitatii şi conformitatii tuturor cheltuielilor efectuate de Beneficiarul Proiectului şi solicitate spre rambursare in implementarea Proiectului. In acest scop, Prestatorul de servicii de audit financiar va mentiona in cuprinsul raportului său constatarile la care a ajuns.
Prestatorul va contribui la verificarea cheltuielilor solicitate spre transfer/rambursare/decontare din cererile de prefinanţare/cererile de rambursare/cererile de plată transmise Autorităţii de Management/ DRI de către OR, realizând auditul financiar al Proiectului, prin:
Auditarea cheltuielilor aferente sumelor platite si solicitate spre rambursare de catre Achizitor in Cererile de Rambursare pentru fiecare din activitatile desfasurate in cadrul Contractului de finantare si/sau evidentiate in cereri de rambursare ca si contributie proprie (NFG - Non Funding Gap).
Auditarea cheltuielilor aferente Proiectului care nu vor face obiectul unor cereri de rambursare dar care ar putea fi solicitate de catre Autoritatea de Management sa fie supuse auditului pentru asigurarea unui audit integral de Proiect.
Prestatorul va întocmi:
Raport de audit corespunzator Cererilor de Rambursare aferente Proiectului.