Entitatea contractanta doreste incheierea unui contract de prestari servicii, pe o perioada de 3 ani care are ca obiect Servicii de audit privind recertificarea şi supravegherea Sistemului de Management integrat Calitate - Mediu - SSM - Siguranta Alimentului al Companiei de Apă SOMEŞ S.A, în conformitate cu cerinţele
standardelor: SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015, SR EN ISO 45001:2018,SR EN ISO 22000:2018. In aces...
Entitatea contractanta doreste incheierea unui contract de prestari servicii, pe o perioada de 3 ani care are ca obiect Servicii de audit privind recertificarea şi supravegherea Sistemului de Management integrat Calitate - Mediu - SSM - Siguranta Alimentului al Companiei de Apă SOMEŞ S.A, în conformitate cu cerinţele
standardelor: SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015, SR EN ISO 45001:2018,SR EN ISO 22000:2018. In acest sens atasam Caietul de sarcini, care contine indicatii privind regulile de baza ce trebuie respectate astfel incat propunerea tehnica sa fie corespunzatoare cu necesitatile entitatii contractante.
Toate documentele solicitate prin caietul de sarcini (documente de calificare, propunere tehnica, propunere financiara, propunere contract) vor fi transmise prin email, la adresa simona.bara@casomes.ro, până la data acceptării cererii de oferta. Propunerea de contract va fi transmisă în format editabil.
Etapele procesului de recertificare/supraveghere şi preţul propus de entitatea contractantă sunt următoarele:
- Auditul de recertificare - P.U. - 47.585, 00 lei fără TVA,
- Activitatea de supraveghere 1 - P.U. - 25.200,00 lei fără TVA,
- activitatea de supraveghere 2 - P.U. - 25.200,00 lei fără TVA