Feedback
I.D.: 73107162

Servicii de audit pentru proiectul Executie lucrari de amenajare a 3 terenuri sintetice

Data publicarii
15.09.22 Exista 18.092 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Pretul estimativ:
8.400,00 RON - 8.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: Achiziţie Servicii de audit pentru proiectul ”Executie lucrari de amenajare a 3 terenuri sintetice pentru activitati sportive” Componenta 1 POR/2019/9/9.1/1/7REGIUNI, AXA PRIORITARA 9, PRIORITATEA DE INVESTITII 9.1 - DLRC (CLLD) Axa Prioritara Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitaţilor defavorizate din mediul Urban COD SMIS 2014+: 153898 conform Caietului de sarcini atasat. Documentele...
Oferta refuzata: Achiziţie Servicii de audit pentru proiectul ”Executie lucrari de amenajare a 3 terenuri sintetice pentru activitati sportive” Componenta 1 POR/2019/9/9.1/1/7REGIUNI, AXA PRIORITARA 9, PRIORITATEA DE INVESTITII 9.1 - DLRC (CLLD) Axa Prioritara Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitaţilor defavorizate din mediul Urban COD SMIS 2014+: 153898 conform Caietului de sarcini atasat. Documentele solicitate ofertantului pentru întocmirea contractului: - Oferta financiară; - Certificat de atestare a calităţii de auditor financiar eliberat de CAFR – document prezentat în copie; - Carnet de membru al CAFR vizat cu menţiunea „Activ” pe anul 2021/2022 – document prezentat în copie; - Declaraţia pe propria răspundere a auditorului financiar din care să rezulte că nu a fost sancţionat în ultimii 3 ani de carte Departamentul de monitorizare şi competenta profesionala a CAFR – document prezentat în original; - Documente doveditoare privind înregistrarea şi înmatricularea societăţii – documente prezentate în copie: • Certificat de înregistrare Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; • Certificat constatator – actualizat/Fişe informaţii Oficiul Naţional al Registrului Comerţului – actualizat; - Certificat de atestare fiscală ANAF – actualizat. Documentele solicitate se transmit la Registratura Primăriei Râmnicu Sărat sau la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu