Servicii de audit financiar extern în cadrul proiectelor cu urmatoarele titluri: - “Tehnologii si echipamente novatoare pentru implementarea în agricultura irigata a conceptului de fertirigatii (FERTIRIG) , nr. 158/2014” – valoare estimata: 806,45 lei fara TVA - “Utilizarea resurselor energetice regenerabile pentru cresterea independentei energetice a miniserelor si solariilor”, Contract 67/2014, PN-II–PT-PCCA-2013-4-0221 –...
Servicii de audit financiar extern în cadrul proiectelor cu urmatoarele titluri: - “Tehnologii si echipamente novatoare pentru implementarea în agricultura irigata a conceptului de fertirigatii (FERTIRIG) , nr. 158/2014” – valoare estimata: 806,45 lei fara TVA - “Utilizarea resurselor energetice regenerabile pentru cresterea independentei energetice a miniserelor si solariilor”, Contract 67/2014, PN-II–PT-PCCA-2013-4-0221 – valoare estimata : 806,45 lei fara TVA - “Suporturi magnetice biomimetice ca strategie alternativa pentru ingineria si repararea tesutului osos (MAGBIOTISS)”, PN-II–PT-PCCA-2013-4-2287 – valoare estimata: 632,49 lei fara TVA - “Screeningul tolerantei la salinitate a unor populatii locale de legume în vederea conservarii potentialului genetic si a biodiversitatii (S-STRESS)” nr. 97/2012 - program parteneriate faza anuala 2015 - valoare estimata : 806,45 lei fara TVA Documentele de raportare intermediare/finale vor fi însotite de un raport emis de un auditor financiar independent si autorizat în conditiile legii. Auditorul financiar independent si autorizat în conditiile legii verifica faptul ca toate cheltuielile declarate de Beneficiar în documentele de raportare sunt reale, înregistrate corect si eligibile în conformitate cu prevederile contractului de finantare si emite un raport de verificare a cheltuielilor. Raportul de verificare a cheltuielilor întocmit de catre auditor va viza toate cheltuielile declarate de beneficiar pentru faza contractuala a anului 2015. Cerinte : -Prestatorul se obliga sa se prezinte pentru întocmirea raportului în cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la data convocarii de catre beneficiar; -Prestatorul se obliga sa realizeze raportul conform modelului finantatorului în cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la data predarii de catre achizitor a tuturor documentelor supuse auditului; -Prestatorul se obliga sa respecte confidentialitatea informatiilor în legatura cu situatia financiara, cercetarea, inventiile si alte operatiuni si documente ale achizitorului, mai putin elementele de interes public; -Plata contractului se va face pentru fiecare perioada supusa verificarii dupa predarea raportului de audit intermediar/final, aferent perioadei, dar nu mai târziu de data de final a implementarii proiectului -Plata se va face de catre achizitor prin virament, cu ordin de plata, dupa receptionarea serviciului, în maxim 30 de zile de la încasarea sumelor de la finantator. - Propunerea financiara va cuprinde valoarea totala ofertata fara TVA, valoarea TVA, si o detaliere a pretului ofertat pentru fiecare proiect în parte, în limita maxima a valorii estimate a acestora. Ofertantul va elabora o propunere tehnica pentru a arata îndeplinirea în totalitate a cerintelor mai sus mentionate..