Feedback
I.D.: 56139366

SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PROIECT COD SMIS 121931

Data publicarii
14.04.21 Exista 73.908 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4 79200000-6
Pretul estimativ:
25.000,00 RON - 25.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de audit financiar aferente proiectului “Reabilitare, modernizare, extindere (prin desfiintare corpuri anexa C2, C3, C4) si dotare Scoala gimnaziala “Prof. Lucian Pavel”, Municipiul Oltenita, Judetul Calarasi”- COD SMIS: 121931. Serviciile vor include auditarea financiara a proiectului in conformitate cu legislatia aplicabila, asa cum prevede caietul de sarcini si cererea de finantare anexate prezentei achizitii. V...
Servicii de audit financiar aferente proiectului “Reabilitare, modernizare, extindere (prin desfiintare corpuri anexa C2, C3, C4) si dotare Scoala gimnaziala “Prof. Lucian Pavel”, Municipiul Oltenita, Judetul Calarasi”- COD SMIS: 121931. Serviciile vor include auditarea financiara a proiectului in conformitate cu legislatia aplicabila, asa cum prevede caietul de sarcini si cererea de finantare anexate prezentei achizitii. Vor fi elaborate un numar de 5 rapoarte intermediare si 1 raport de audit final. Plata serviciilor prestate se va face pe baza facturii Prestatorului care va fi emisă după acceptarea, în condiţiile prevăzute în caietul de sarcini si respectiv contract, a fiecărui Raport de audit. PLATA SE VA FACE DIN BUGETUL PROIECTULUI FOLOSIND MECANISMUL CERERILOR DE PLATA. Pretul contractului este unul ferm pe toata durata acestuia, fara a se modifica pe durata contractului de finantare in functie de majorarea sau diminuarea perioadei de implementare a acestuia prin acte aditionale/ notificari. Durata contract : de la semnarea contractului de prestari servicii pana la finalizarea implementarii proiectului, indiferent daca aceasta se va modifica. Documentele solicitate conform caietului de sarcini vor fi transmise prin e-mail la adresa : achizitii.publice@primariaoltenita.ro sau integrare.primariaoltenita@gmail.com.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu