Feedback
I.D.: 71953343

Servicii de audit financiar pentru proiect finantare POR

Data publicarii
03.08.22 Exista 84.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Pretul estimativ:
9.751,00 RON - 9.751,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este : Servicii de audit financiar extern pentru proiectul ”Investiţii pentru creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din infrastructura educaţională gimnazială din Municipiul Piatra Neamţ - Şcoala Gimnazială Elena Cuza, corp C1”COD SMIS 137361 . Auditul financiar se realizează obligatoriu la faţa locului. Auditorul va elabora un număr de rapoarte egal cu numărul de cereri de rambursare/c...
Obiectul contractului este : Servicii de audit financiar extern pentru proiectul ”Investiţii pentru creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din infrastructura educaţională gimnazială din Municipiul Piatra Neamţ - Şcoala Gimnazială Elena Cuza, corp C1”COD SMIS 137361 . Auditul financiar se realizează obligatoriu la faţa locului. Auditorul va elabora un număr de rapoarte egal cu numărul de cereri de rambursare/cereri de rambursare aferente cererilor de plată/ cereri de rambursare aferente cererilor de prefinanţare conform Anexei 4 – Graficul de prefinanţare/rambursare/plată a cheltuielilor la Contractul de finantare nr. 7729/10.05.2022 , ce vor descrie toate activităţile desfăşurate, auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) derulate în cadrul proiectului. Rapoartele de audit vor cuprinde auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) realizate în cadrul proiectului pe toată perioada de implementare a proiectului, 01.09.2017 până la data de 31.07.2023. Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu încheierea duratei de valabilitate a contractului de finanţare, respectiv data de 31.07.2023. Se vor respecta prevederile caietului de sarcini atasat . Formularele atasate se vor completa si transmite pe adresa de email luies.stingu@primariapn.ro .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu