Servicii de audit financiar pentru “Optimizarea funcţionării LEA 400 kV existente în SEN, folosite în interconexiune şi pentru evacuare putere din centrala nucleară Cernavodă şi centralele de energie regenerabilă din Dobrogea, prin montarea de sisteme de monitorizare on-line (tip SMART GRID)"
Obiectul achiziţiei constă în încheierea unui contract de prestare de servicii privind auditul financiar pentru “Optimizarea funcţio...
Servicii de audit financiar pentru “Optimizarea funcţionării LEA 400 kV existente în SEN, folosite în interconexiune şi pentru evacuare putere din centrala nucleară Cernavodă şi centralele de energie regenerabilă din Dobrogea, prin montarea de sisteme de monitorizare on-line (tip SMART GRID)"
Obiectul achiziţiei constă în încheierea unui contract de prestare de servicii privind auditul financiar pentru “Optimizarea funcţionării LEA 400 kV existente în SEN, folosite în interconexiune şi pentru evacuare putere din centrala nucleară Cernavodă şi centralele de energie regenerabilă din Dobrogea, prin montarea de sisteme de monitorizare on-line (tip SMART GRID)", finanţat din fonduri nerambursabile, în vederea întocmirii Rapoartelor de audit financiar aferente cererilor de rambursare.
Proiectul este finanţat prin instrumentul financiar Fondul pentru Modernizare, constituit în temeiul Directivei 2003/87/CE a Parlamentului European şi a Consiliului, gestionat de Ministerul Energiei, în calitate de autoritate naţională de implementare şi gestionare a fondurilor alocate României din Fondul pentru Modernizare.
În contractul de finanţare a proiectului, se stipulează următoarele obligaţii contractuale:
• Capitolul III, art.6, alin.(22) - “Beneficiarul are obligaţia de a contracta un auditor financiar independent, potrivit dispoziţiilor art.21, alin.(7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.60/2022.";
• Capitolul IV, art.9, alin.(5) – “Cererea de rambursare va fi însoţită de documente justificative, precum: facturile pentru livrarea bunurilor/ prestarea serviciilor/execuţia lucrărilor recepţionate, acceptate la plată, facturi de avans în conformitate cu clauzele prevăzute în contractele de achiziţii aferente proiectelor implementate, acceptate la plată, ordine de plata, extrase de cont, procese verbale de recepţie, raport de audit financiar, întocmit în baza art. 21 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 60/2022."
Pentru a respecta prevederile contractului de finanţare a proiectului, C.N.T.E.E Transelectrica S.A trebuie să realizeze achiziţia serviciilor de audit financiar, în vederea întocmirii şi depunerii cererilor de rambursare împreună cu rapoartele de audit financiar aferente, în termenele contractuale asumate.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 17.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, astfel:
- in a 11-a zi calendaristica inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit, conform art. 29 alin (3) din HG 394/2016.