DESCRIEREA GENERALA A SERVICIILOR : a) discutii cu echipa de proiect si, in mod deosebit, cu cei implicati in mentinerea evidentelor contabile si intocmirea situatiilor financiare; b) cunoasterea si evaluarea procedurilor contabile si a celor de raportare utilizate de către Autoritatea Contractantă in derularea Contractului de Finantare; c) verificarea conformitătii cu procedurile si cerintele Finantatorului – ADR Sud Munte...
DESCRIEREA GENERALA A SERVICIILOR : a) discutii cu echipa de proiect si, in mod deosebit, cu cei implicati in mentinerea evidentelor contabile si intocmirea situatiilor financiare; b) cunoasterea si evaluarea procedurilor contabile si a celor de raportare utilizate de către Autoritatea Contractantă in derularea Contractului de Finantare; c) verificarea conformitătii cu procedurile si cerintele Finantatorului – ADR Sud Muntenia pentru MDRAP; d) verificarea in detaliu a sumelor din Rapoartele de audit financiar asupra Contractului de finantare, cu scopul de a obtine probe de audit suficiente si corespunzătoare pentru a permite emiterea opiniei de audit asupra situatiilor financiare intocmite in conformitate cu cerintele Finantatorului. CERINTE SPECIFICE PRIVIND PRESTAREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA Auditorul va audita Cererile de rambursare, respectiv Cererile de Plată si va intocmi Rapoarte de audit care confirmă că acele cheltuieli cuprinse in Cererile de Rambursare sau Cererile de Plată au fost verificate si: - sunt necesare pentru realizarea proiectului; - sunt prevăzute in contractul de finantare nr. 4450/26.06.2019; - sunt in conformitate cu principiile unui management financiar sanatos, respectiv utilizarea eficientă a fondurilor, si un raport optim cost/beneficiu (rezonabilitatea preturilor conform prevederilor OUG 66/2011); - sunt efectuate si plătite de beneficiar; - cheltuielile au fost platite pe parcursul perioadei de eligibilitate; - sunt inregistrate in contabilitatea beneficiarului avand la baza documente justificative, sunt identificabile si verificabile, sunt dovedite prin documente originale; - pentru operatiunile specifice proiectului se utilizează conturi analitice distincte; la constituirea analiticului se va utiliza, pe langă simbolurile obligatorii conform Normelor privind organizarea contabilitătii in functie de tipul beneficiarului, si codul SMIS al proiectului; - cheltuielile decontate sunt in conformitate cu propunerile tehnice si financiare ofertate (se vor verifica preturile unitare si cantitătile decontate; - atunci când acelaşi beneficiar desfăşoară mai multe proiecte în acelaşi timp sau un proiect primeşte finanţare sub diferite forme de sprijin sau din diferite fonduri, auditorul financiar extern verifică potenţiala dublă finanţare a unei cheltuieli; - in cazul unor vizite/ verificări/ controale/ audituri asupra modului de implementare a proiectului efectuate de către OI, AM POR, precum şi Autoritatea de Certificare şi Plată, Autoritatea de Audit, Comisia Europeană sau oricare alt organism abilitat şi /sau oricare alte persoane autorizate în acest sens de către acestea, Auditorul financiar independent ofertant se va prezenta la aceste vizite/ verificări/ controale/ audituri şi va oferi suport beneficiarului, la cererea expres a acestuia.