Feedback
I.D.: 74682783

Servicii de audit financiar în cadrul proiectului cod SMIS 149341

Data publicarii
26.10.22 Exista 31.268 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Pretul estimativ:
25.210,08 RON - 25.210,08 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze, conform referatului de necesitate al achiziţiei, Servicii de audit financiar în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii unităţilor de învăţământ de stat din judeţul Maramureş în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul SARS-CoV-2”, cod SMIS 149341. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SEAP, vă solicităm transmiterea următoarelor docume...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze, conform referatului de necesitate al achiziţiei, Servicii de audit financiar în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii unităţilor de învăţământ de stat din judeţul Maramureş în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul SARS-CoV-2”, cod SMIS 149341. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SEAP, vă solicităm transmiterea următoarelor documente în termen de trei zile lucrătoare: 1. Propunere financiară (completare Formular de ofertă – Formular C şi Centralizator financiar - Formular C1); 2. Propunere Tehnică - Elementele Propunerii Tehnice se vor prezenta detaliat şi complet în corelaţie cu caietul de sarcini ataşat, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate; 2. Draftul de contract asumat de către Dumneavoastră; 3. Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 60 din Legea 98/2016 - Formular A1; 4. Documentele solicitate în cadrul Caietului de Sarcini, la cap. 3.2. Standarde şi etică profesională. Documentele solicitate vor fi transmise în format electronic la adresa de e-mail achizitii@maramures.ro în termen de maxim trei zile lucrătoare. În cazul netransmiterii documentelor solicitate, achiziţia va fi anulată. Acceptarea achiziţiei în SEAP înseamnă acceptarea şi, implicit, asumarea de către Dumneavoastră a prevederilor cuprinse în caietul de sarcini ataşat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu