Feedback
I.D.: 17338134

Servicii de audit financiar contabil în vederea verificarii cheltuielilor realizate în perioada 20.07.2016 - 31.12.2016 pentru implementarea proiectului „Sprijin pentru îndeplinirea obiectivelor Strategiei Na?ionale Anticorup?ie prin cre?terea gradului de recuperare a produselor infrac?i

Data publicarii
27.01.17 Exista 3.084 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Termenul limita pentru depunere:
03.02.17
Pretul estimativ:
1.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform cerintelor din Caietul de sarcini ( persoanele interesate pot solicita specificatiile tehnice de la Serviciul Achizitii Publice , telefon 037.204.1115, adresa email achizitiipublice@just.ro , persoana de contact Simona Mariana Bata)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de echipamente pentru echipa de management în cadrul PROIECTULUI IP7/2017 cu titlul Consolidarea capacita?ii administrative a secretariatului tehnic al Strategiei Na?ionale Anticorup?ie 2016-2020 de a sprijini implementarea masurilor anticorup?ie, cod SIPOCA 62 21.02.18
Achizi?ie materiale pentru zugravire, reparatii interioare si accesorii ( vopsele , lacuri, glet, pensula, trafalet etc) si articole sanitare/electrice de uz casnic necesare renovarii locuintelor de serviciu care apartin Ministerului Justitiei 08.03.17
Achiziţie RCA 10 autoturisme 06.08.20
Servicii de consultanta(intocmire caiet de sarcini) - versiunea 2 actualizare informatii. 07.06.24
Servicii de consultanta(intocmire caiet de sarcini) 07.06.24
servicii de realizare a unui spot audio-video, necesare pentru Proiectul LIFE14 CAP/RO/000007 – LIFE CLOSER TO YOU – Cre?terea Capacita?ii Institu?ionale la nivelul Ministerului Mediului. 03.04.18
Achizitie articole promotionale personalizate necesare pentru organizarea la Bucuresti, a Forumului Romania-Republica Moldova 15.11.17
Achiziţie servicii de organizare întâlniri de lucru 24.07.23
Achiziţie servicii de organizare întâlniri de lucru în cadrul proiectului “ Analiza funcţională şi strategia de dezvoltare a sistemului judiciar post 2020 (ASJ)" 20.06.23
Achiziţie servicii de organizare întâlniri de lucru în cadrul proiectului “ Analiza funcţională şi strategia de dezvoltare a sistemului judiciar post 2020 (ASJ)" cu clarificari inserate in anunt 21.06.23