In conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini ,,Serviciile de audit financiar aferente implementarii Proiectului „Facilitarea insertiei elevilor si studentilor pe piata muncii, prin consiliere si parteneriate pentru practica în industria navala” – ID 138303, Cod Contract: POSDRU/161/2.1/G/138303: 1. se vor executa în conformitate Standardul International privind Serviciile Conexe 4400 („ISRS”) Angajamente pentru re...
In conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini ,,Serviciile de audit financiar aferente implementarii Proiectului „Facilitarea insertiei elevilor si studentilor pe piata muncii, prin consiliere si parteneriate pentru practica în industria navala” – ID 138303, Cod Contract: POSDRU/161/2.1/G/138303: 1. se vor executa în conformitate Standardul International privind Serviciile Conexe 4400 („ISRS”) Angajamente pentru realizarea procedurilor agreate privind informatiile financiare emis de catre IFAC si adoptat de catre CAFR si în conformitate cu Codul etic emis de catre IFAC si adoptat de catre CAFR. Desi ISRS 4400 prevede ca independenta nu este o cerinta pentru angajamentele procedurilor agreate, Autoritatea de Management/Organismul Intermediar solicita ca auditorul sa respecte de asemenea cerintele de independenta prevazute de Codul etic; 2.se va verifica faptul ca toate cheltuielile declarate de Beneficiar în Cererile de Rambursare intermediare sau finale s-au efectuat („realitatea desfasurarii”), sunt legale („legalitatea”), exacte („exactitate”) si eligibile în conformitate cu prevederile contractului de finantare, legislatiei în vigoare si instructiunilor AMPOSDRU; 3.asociat fiecarei cereri de rambursare, intermediare sau finale, precum si a cererilor de rambursare a cheltuielilor aferente cererilor de plata, auditorul financiar va elabora un Raport de Verificare a Cheltuielilor aferente cererilor de rambursare respective în conformitate cu formatul standard furnizat de AMPOSDRU; 4. se va întocmi cel putin un Raport de verificare a cheltuielilor, aferent fiecarei cereri de rambursare, precum si fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor aferente cererilor de plata, conform formatului standard furnizat de AMPOSDRU/OIPOSDRU. Raportul de verificare a cheltuielilor întocmit de auditor si transmis odata cu cererea de rambursare intermediara sau finala va viza toate cheltuielile declarate de Beneficiar care nu au fost verificate prin raportul/rapoartele anterior/anterioare de verificare a cheltuielilor; 4. vor acoperi toate cheltuielile aferente perioadei 12.05.2014 – 11.07.2015 si se va avea în vedere, atât faptul ca cererea finala de rambursare se transmite dupa încheierea contractului, cât si faptul ca poate exista o prelungire a perioadei legale de depunere a cererilor de rambursare dupa finalizarea proiectului(conform prevederilor la momentul finalizarii proiectului).