Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea de Servicii de audit financiar pentru proiectul «CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI », cod SMIS 127215, Cod CPV 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2), astfel încât sa se poată asigura implementarea proiectului SMIS 127215, in conformitate cu prevederile contractului de finanţare nerambursabila si exige...
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea de Servicii de audit financiar pentru proiectul «CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI », cod SMIS 127215, Cod CPV 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2), astfel încât sa se poată asigura implementarea proiectului SMIS 127215, in conformitate cu prevederile contractului de finanţare nerambursabila si exigentele Autorităţii de Management AM POR.
Prestatorul serviciilor de audit financiar executa proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor contractului de finanţare nerambursabila finanţat prin POR 2014-2020. Auditorul verifica faptul ca sumele solicitate spre rambursare de către Autoritatea Contractanta in Cererile de rambursare/Cererile de plata pentru acţiunile finanţate in cadrul contractului de finanţare s-au efectuat ("realitatea desfăşurării"), sunt legale ("legalitatea"), exacte ("exactitatea") si eligibile.
Derularea activitatilor obligatorii de audit financiar –pentru proiectul "CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI , cod SMIS 127215, cuprinde urmatoarele subactivitati:
- Analizarea si verificarea naturii, legalităţii si corectitudinii cheltuielilor;
- Verificarea sumelor primite ca avans;
- Prestarea serviciilor de auditare a conturilor terţelor parţi;
- Confruntarea cheltuielilor cu conturile special desemnate si cu bugetul proiectului;
- Verificarea veniturilor proiectului (inclusiv avansuri primite de la finanţator, dobânzi la avansuri, cofinanţări si alte venituri generate de proiect);
- Prestatorul va asigura comunicarea continua cu echipa de proiect a Beneficiarului si, in mod deosebit, cu cei implicaţi in menţinerea evidentelor contabile si întocmirea situaţiilor financiare;
- Prestatorul va asigura cunoaşterea si evaluarea procedurilor contabile si a celor de raportare utilizate de către Autoritatea Contractanta in derularea Contractului de Finanţare;
- Prestatorul va asigura verificarea conformităţii cu procedurile si cerinţele Finanţatorului;
- Prestatorul va asigura verificarea in detaliu a sumelor din Rapoartele de audit financiar asupra Contractului de finanţare, cu scopul de a obţine suficiente probe de audit corespunzătoare pentru a putea permite emiterea opiniei de audit asupra situaţiilor financiare întocmite in conformitate cu cerinţele Finanţatorului.
- Prestatorul va întocmi rapoarte intermediare de verificare a activităţilor si a cheltuielilor aferente acestora, precum si a cheltuielilor aferente cererilor de rambursare/plata si un raport final de audit care sa cuprindă concluziile rapoartelor intermediare, numărul rapoartelor de audit fiind actualizat in funcţie de modificarea graficului cererilor de rambursare/plata. Rapoartele vor conţine o parte narativa si o parte cu date financiare.
- Prestatorul va stabili un plan de audit financiar, care va fi respecte. A SE CITI CAIETUL DE SARCINI