Feedback
I.D.: 49709496

Servicii de audit extern

Data publicarii
16.09.20 Exista 726.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Pretul estimativ:
627.541,75 RON - 627.541,75 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini: Cantitatea maximă estimată a Acordului-cadru: a. Cantitatea maxima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru de 18 luni: 5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel: - 1 raport de asigura...
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini: Cantitatea maximă estimată a Acordului-cadru: a. Cantitatea maxima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru de 18 luni: 5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel: - 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (august 2019 - decembrie 2019), având la bază un maxim de 10.350 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare ; - 4 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (ianuarie 2020 – martie 2020, aprilie 2020 – iunie 2020, iulie 2020 – septembrie 2020, octombrie 2020 - decembrie 2020), având la bază un maxim de 7.500 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un maxim de 5 deplasări/raport de asigurare; Cantitatea minimă estimată a Acordului-cadru: b. Cantitatea minima estimata de servicii care urmeaza a fi achiztionate pe toata durata acordului-cadru : 4 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel: - 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (august 2019 - decembrie 2019), având la bază un maxim de 7.500 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare ; - 3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (ianuarie 2020 – aprilie 2020, mai 2020 – august 2020 septembrie 2020 - decembrie 2020), având la bază un maxim de 6.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare 3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un minim de 3 deplasări/raport de asigurare Cantitatea maximă ce poate face obiectului unui Contract subsecvent: c. Cantitatea maxima de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru: a) 3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel: - 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale - 2 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale b) 4 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile de deplasare intern/ extern (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate) Cantitatea minimă ce poate face obiectului unui Contract subsecvent: d. Cantitatea minima de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru: a) 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (octombrie 2020 - decembrie 2020), având la bază un maxim de 7.500 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare; b) 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un minim de 5 deplasări/raport de asigurare; În concluzie faţă de cele prezentate rezultă: - Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 627.541,75 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. Faţă de această valoare estimată, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru este de 386.376,86 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, Valoare estimată a celui mai mare Contract Subsecvent: - Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent dintre cele care se vor atribui pe durata acordului-cadru este de 400.702,94 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent, -Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent dintre cele care se vor atribui pe durata acordului-cadru este de 117.173,81 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent. Nota: Autoritatea contractantă nu este obligată să realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu