Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini:
Cantitatea maximă estimată a Acordului-cadru:
a. Cantitatea maxima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru de 18 luni:
5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel:
- 1 raport de asigura...
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini:
Cantitatea maximă estimată a Acordului-cadru:
a. Cantitatea maxima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru de 18 luni:
5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel:
- 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (august 2019 - decembrie 2019), având la bază un maxim de 10.350 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare ;
- 4 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (ianuarie 2020 – martie 2020, aprilie 2020 – iunie 2020, iulie 2020 – septembrie 2020, octombrie 2020 - decembrie 2020), având la bază un maxim de 7.500 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un maxim de 5 deplasări/raport de asigurare;
Cantitatea minimă estimată a Acordului-cadru:
b. Cantitatea minima estimata de servicii care urmeaza a fi achiztionate pe toata durata acordului-cadru :
4 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel:
- 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (august 2019 - decembrie 2019), având la bază un maxim de 7.500 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare ;
- 3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (ianuarie 2020 – aprilie 2020, mai 2020 – august 2020 septembrie 2020 - decembrie 2020), având la bază un maxim de 6.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare
3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un minim de 3 deplasări/raport de asigurare
Cantitatea maximă ce poate face obiectului unui Contract subsecvent:
c. Cantitatea maxima de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru:
a) 3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, astfel:
- 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale
- 2 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale
b) 4 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile de deplasare intern/ extern (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate)
Cantitatea minimă ce poate face obiectului unui Contract subsecvent:
d. Cantitatea minima de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru:
a) 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale (octombrie 2020 - decembrie 2020), având la bază un maxim de 7.500 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare;
b) 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un minim de 5 deplasări/raport de asigurare;
În concluzie faţă de cele prezentate rezultă:
- Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 627.541,75 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. Faţă de această valoare estimată, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar
Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru este de 386.376,86 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru,
Valoare estimată a celui mai mare Contract Subsecvent:
- Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent dintre cele care se vor atribui pe durata acordului-cadru este de 400.702,94 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent,
-Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent dintre cele care se vor atribui pe durata acordului-cadru este de 117.173,81 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent.
Nota: Autoritatea contractantă nu este obligată să realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru