Obiectivul general îl constituie achiziţionarea de servicii de audit pentru verificarea dosarelor - cerere de rambursare aferente cheltuielilor directe, respectiv:
- cheltuieli cu plata stimulentelor salariale - această activitate se va realiza pentru tot personalul pentru care au fost plătite stimulente salariale,
- cheltuieli pentru deplasările interne/ externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul API...
Obiectivul general îl constituie achiziţionarea de servicii de audit pentru verificarea dosarelor - cerere de rambursare aferente cheltuielilor directe, respectiv:
- cheltuieli cu plata stimulentelor salariale - această activitate se va realiza pentru tot personalul pentru care au fost plătite stimulente salariale,
- cheltuieli pentru deplasările interne/ externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, eligibile prin măsura de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, acţiune ce se va realiza după plata cheltuielilor cu acestea de către APIA central/Centre judeţene şi înainte de depunerea cererii de rambursare către AFIR.
Aceste servicii au rolul de a furniza Agenţiei asigurări că dosarele cerere de rambursare sunt eligibile la plată. În acest mod vor fi evitate situaţiile în care Autoritatea Contractantă va plăti personalului propriu stimulente salariale în mod necuvenit şi nejustificat şi are ca scop optimizarea utilizării fondurilor publice.
Specificitatea şi cerinţele tehnice ale serviciilor solicitate sunt redate detaliat la punctul 3 din caietul de sarcini.
Descrierea contextului de prestare a serviciilor solicitate este precizata in Caietul de sarcini
Conform prevederilor fişei măsurii de asistenţă tehnică, verificările cheltuielilor directe din asistenţă tehnică, vor fi externalizate către o entitate independentă faţă de autoritatea de plată. Având în vedere cele menţionate anterior, este necesară demararea procedurilor de achiziţionare a serviciilor de auditare privind verificarea dosarelor - cerere de rambursare depuse de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură la Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale – CRFIR 8.
Se va încheia un acord-cadru de servicii pentru o perioadă de 3 ani de la semnarea acestuia de către ambele părţi, pe un singur lot şi cu un singur operator economic. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În baza acordului cadru vor fi încheiate contracte subsecvente de servicii de audit extern în funcţie de necesităţile autorităţii contractante.
S-a optat pentru achiziţia şi încheierea unui acord-cadru, prevăzut cu limite minimale şi maximale, având în vedere faptul că la momentul elaborării Caietului de sarcini nu se cunoaşte cu exactitate numărul rapoartelor de activitate ce urmează a fi auditate.
Numărul de contracte subsecvente estimate a se încheia pe parcursul unui an, este de maxim 6.
Acordul cadru va fi guvernat de tarife unitare/raport de activitate cheltuieli stimulente salariale, respectiv de tarife unitare/deplasare, aferente celor două tipuri de cheltuieli care se vor supune auditării în cadrul serviciilor care fac obiectul prezentului cadru, în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020.
Contractele subsecvente se vor încheia cu respectarea tarifelor unitare/raport de activitate, respectiv a tarifelor unitare/deplasare prevăzute în acordul-cadru, actualizate, după caz.
Caietul de Sarcini conţine atât cerinţele generale ale APIA în vederea atribuirii acordului cadru, cât şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime de servicii care vor face obiectul Acordului Cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza să fie atribuite pe durata acordului cadru.