Feedback
I.D.: 77283195

Servicii de audit extern

Data publicarii
13.01.23 Exista 137.223 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Pretul estimativ:
1.243.276,50 RON - 1.243.276,50 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini:Cantitatea maximă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata acordului-cadru de 3 ani. a)21 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, având la bază un maxim de 5.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare;b)5 rapoarte de asi...
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini:Cantitatea maximă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata acordului-cadru de 3 ani. a)21 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, având la bază un maxim de 5.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare;b)5 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un maxim de 5 deplasări/raport de asigurare;b. Cantitatea minimă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata acordului-cadru de 3 ani.a) 16 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, având la bază un maxim de 3.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare;b) 3 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un maxim de 3 deplasări/raport de asigurare.c. Cantitatea maximă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru. a) 2 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, având la bază un maxim de 5.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare;b) 2 rapoarte de asigurare aferente cererilor de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un maxim de 5 deplasări/raport de asigurare;d.Cantitatea minimă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata unui contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru. a) 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile cu stimulentele salariale, având la bază un maxim de 5.000 de rapoarte de activitate/ raport de asigurare;b) 1 raport de asigurare aferent cererii de rambursare având ca obiect cheltuielile pentru deplasările interne/externe (transport, indemnizaţie de deplasare pentru personalul APIA aflat în deplasare/ deplasările care au ca obiect măsurile delegate), în conformitate cu prevederile fişei măsurii de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, având la bază un maxim de 5 deplasări/raport de asigurare;Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 1.243.276,50 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform celor detaliate de mai sus. Aceasta este valoarea in functie de care vor fi elaborate si evaluate ofertele. Valoarea minimă estimată a acordului cadru, este de 566.137,20 lei fără TVA, şi a fost calculată pentru cantitatea minimă de servicii care se estimează că vor fi realizate, pentru o perioadă de derulare a acordului cadru de 3 ani.Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru, este de 125.365,00 lei fără TVA, şi a fost calculată pentru cantitatea maximă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata celui mai mare contract subsecvent.Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru, este de 62.682,50 lei fără TVA, şi a fost calculată pentru cantitatea minimă de servicii care se estimează că vor fi realizate pe durata unui contract subsecvent.Estimăm că se vor atribui maxim 6 contracte subsecvente pe an. Nota: Autoritatea contractantă nu este obligată să realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu