Feedback
I.D.: 79196775

Servicii de audit extern al managementului A.N.I. aferent anului 2022

Data publicarii
01.03.23 Exista 714.112 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Pretul estimativ:
242.000,00 RON - 242.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Auditarea managementului A.N.I. aferent anului 2022, în vederea formulării unor recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor acestuia. Conform art. 33 alin. (1) din Legea 144/2007 republicată, cu modificările şi completările ulterioare “Raportul de audit se întocmeşte în primele 3 luni ale anului şi cuprinde, în mod obligatoriu, recomandări privind modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale, organizarea eficientă,...
Auditarea managementului A.N.I. aferent anului 2022, în vederea formulării unor recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor acestuia. Conform art. 33 alin. (1) din Legea 144/2007 republicată, cu modificările şi completările ulterioare “Raportul de audit se întocmeşte în primele 3 luni ale anului şi cuprinde, în mod obligatoriu, recomandări privind modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale, organizarea eficientă, comportamentul şi comunicarea, asumarea responsabilităţilor de către conducerea Agenţiei, precum şi recomandări privind necesitatea de reducere sau, după caz, de suplimentare a posturilor Agenţiei." Auditorul /Prestatorul: • va elabora în timp util atât proiectul cât şi Raportul de audit; • va formula în cadrul Raportului de audit recomandări clare, care să aibă asociaţi indicatori de performanţă de tip S.M.A.R.T. şi menite să îmbunătăţească semnificativ performanţa managerială; • va prezenta rezultatele auditului în reuniuni de analiză a constatărilor şi recomandărilor; • va lua notă de eventualele observaţii formulate de către managementul A.N.I. Grupurile ţintă Principalul grup ţintă pentru Auditor /Prestator va fi personalul desemnat şi managementul Agenţiei Naţionale de Integritate. De asemenea, activitatea desfăşurată de Auditor /Prestator va aduce beneficii, prin opinia de audit şi prin recomandările ce urmează a fi formulate către factorii decizionali ai A.N.I. 4.2 Activităţi specifice 4.2.1. Faza de iniţiere a serviciilor de audit extern Prestatorul va organiza întâlnire de iniţiere a serviciilor de audit extern / Şedinţă de deschidere a misiunii de audit, la care vor participa reprezentanţii desemnaţi ai Agenţiei Naţionale de Integritate, ocazie cu care Auditorul va prezenta echipa, mandatul şi metodologia de audit al managementului Agenţiei Naţionale de Integritate. Auditorul /Prestatorul va elabora un "Plan de lucru al misiunii de audit" care va fi ataşat raportului de iniţiere a serviciilor de audit extern, elaborat pe baza metodologiei prezentate în Şedinţa de deschidere, în maxim o săptămână după organizarea şedinţei. Şedinţa de deschidere ar trebui să aibă loc imediat după semnarea contractului de prestare de servicii. În "Planul de lucru al misiunii de audit" Auditorul /Prestatorul va preciza conţinutul pe capitole al raportului de audit şi datele previzionate la care vor fi prezentate cele două versiuni ale acestuia: versiunea iniţială ("draft") şi respectiv versiunea finală a raportului de audit. 4.2.2. Efectuarea auditului 4.2.2.1. Auditul managementului Agenţiei Naţionale de Integritate va fi efectuat în conformitate cu: Standardele Internaţionale de Audit (“ISA") - ISRS 4400 ENGAGEMENTS TO PERFORM AGREED-UPON PROCEDURES REGARDING FINANCIAL INFORMATION (anterior ISA 920). 4.2.2.2. Auditorul /Prestatorul trebuie să asigure emiterea unei opinii fundamentate, privind toate elementele prevăzute în articolul 33 (1) din Legea 144/2007 (r), citat mai sus. 4.2.2.3. Auditul va avea în vedere analiza implementării Standardelor de control managerial specificate în Ordinul secretarul general al guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, asupra obiectivelor de mai jos. a. Urmărirea funcţionării / performanţelor managementului A.N.I. cu respectarea principiilor de previziune, organizare, coordonare, conducere (leadership) şi control intern. Modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale de către conducerea A.N.I., existenţa, funcţionarea şi eficienţa controlului managerial. b. Modul de organizare a A.N.I., analiza eficacităţii organizării A.N.I. în raport cu obiectivele sale. Verificarea existenţei, formalizării, funcţionării şi performanţei de corelare în sistem a unor procese fundamentale care vizează: - diagrama de raportare, - luarea deciziilor, - circuitul documentelor, - procedurile operaţionale specifice, - atribuţiile şi răspunderile, - delimitările şi delegările de competenţă, - diagrama de relaţii. Formalizarea, aprobarea şi funcţionarea acestor procese, precizate în documentele interne de organizare şi funcţionare a A.N.I., valabile în anul 2022. c. Sistemul de comunicare al organizaţiei d. Suficienţa personalului încadrat şi funcţional al A.N.I. Analiza calitativ/cantitativă a corelării optime dintre volumul de muncă necesar atingerii performanţelor în activitatea desfăşurată şi numărul personalului încadrat. În cadrul acestor procese va fi efectuată şi o auditare a sistemului informatic al A.N.I., pentru a evalua măsura în care sistemul informatic răspunde necesităţilor ce derivă din sarcinile specifice pe care Agenţia le are de îndeplinit. 4.2.2.4. Auditorul / Prestatorul va analiza datele şi documentele relevante pentru activitatea anului 2022, puse la dispoziţie de către echipa de suport a A.N.I., sau constatate ca urmare a interviurilor la faţa locului, informaţii ce vor permite formularea unei opinii fundamentate şi elaborarea unor recomandări menite să sporească eficienţa funcţionării A.N.I. 4.2.3 Prezentarea concluziilor auditului managementului Prezentarea concluziilor activităţii de auditare se va face în cadrul unei întâlniri/ şedinţă de închidere, care va include agrearea cu beneficiarul auditului, a principalelor domenii funcţionale care necesită intervenţii pentru îmbunătăţirea performanţei eventualelor procese pentru care au fost identificate oportunităţi de îmbunătăţire în cursul auditului. În cadrul şedinţei de închidere va fi prezentat Raportul de audit iniţial (draft), raport care va fi îmbunătăţit pe baza concluziilor din urma şedinţei de închidere. 4.2.4 Elaborarea Raportului final de audit şi a recomandărilor 4.2.4.1. În vederea asigurării calităţii raportului de audit, Auditorul /Prestatorul va trebui să stabilească un mecanism de control intern al calităţii acestora. În oferta sa, la capitolul Organizare şi Metodă, Auditorul / Prestatorul va explica procedura internă care va fi urmată de echipa de audit, în scopul asigurării standardelor cerute pentru raportul de evaluare a managementului. 4.2.4.2. Pe baza concluziilor desprinse din efectuarea auditului şi a agreării principalelor domenii funcţionale care necesită intervenţii de îmbunătăţire, se va elabora Raportul final de audit şi setul de recomandări aferente concluziilor auditului, însoţite de indicatorii de performanţă de tip S.M.A.R.T. aferenţi fiecăreia dintre recomandările exprimate. 4.2.4.3. Echipa de auditori va elabora un set de recomandări concrete, pertinente, realizabile, menite să îmbunătăţească performanţa managerială şi care să răspundă cerinţelor Art. 33 din Legea 144/2007(r): “Raportul de audit se întocmeşte în primele 3 luni ale anului şi cuprinde, în mod obligatoriu, recomandări privind modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale, organizarea eficientă, comportamentul şi comunicarea, asumarea responsabilităţilor de către conducerea Agenţiei, precum şi recomandări privind necesitatea de reducere sau, după caz, de suplimentare a posturilor Agenţiei". 4.2.4.4. Recomandările pot conţine şi propuneri detaliate de soluţii care să ofere o viziune complementară asupra modalităţilor de îndeplinire a obiectivelor asumate de A.N.I., prin strategiile interne sau prin afilirea la strategiile naţionale pentru înlăturarea cauzelor pentru eventualele deficienţe constatate. 4.3 Managementul serviciilor de audit extern Beneficiarul serviciilor de audit extern: Agenţia Naţională de Integritate. Prestatorul: este responsabil pentru execuţia la timp şi întocmai a tuturor activităţilor prevăzute şi pentru obţinerea rezultatelor stabilite prin Caietul de sarcini. Prestatorul va realiza în mod cumulativ toate cerinţele caietului de sarcini respectând şi aplicând cele mai bune practici în domeniu. Prestatorul are obligaţia de a propune spre mobilizare experţi calificaţi pentru realizarea activităţilor prevăzute în Caietul de sarcini. Prestatorul este responsabil pentru activitatea experţilor şi pentru obţinerea rezultatelor cerute. Înlocuirea oricărui expert cheie se va face printr-un Act adiţional la Contract, conform procedurilor legale în vigoare. Este recomandat ca aceste schimbări să fie făcute de Prestator, doar în cazuri excepţionale (deces, boală sau accident, demisie, pensionare sau neîndeplinirea sarcinilor în timpul numirii). Toate rapoartele, datele colectate, materialele compilate sau produse de Prestator în cadrul serviciilor de audit extern vor fi confidenţiale şi vor constitui proprietatea beneficiarului contractului – Agenţia Naţională de Integritate. Respectarea de către Prestator a confidenţialităţii informaţiilor colectate şi datelor cu caracter comercial colectate prin serviciile de audit extern trebuie, de asemenea, asigurată. Orice informaţie colectată în cadrul serviciilor de audit extern poate fi publicată numai cu acordul scris al beneficiarului. Termenul de finalizare a misiunii de audit extern (inclusiv predarea Raportului final), va fi până cel mai târziu la 31.03.2023.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu