Feedback
I.D.: 76157389

Servicii de audit complex al sistemului informatic existent, în cadrul proiectului "Digitalizarea procedurilor administrative la Primăria Miercurea-Ciuc"

Data publicarii
09.12.22 Exista 73.473 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72150000-1
Pretul estimativ:
540.000,00 RON - 540.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În continuare sunt detaliate activităţile şi caracteristicile minime obligatorii pentru fiecare activitate pe care ofertantul va trebui să le efectueze în vederea atingerii rezultatelor prevăzute prin implementarea proiectului prezentat: I. Activităţi de analiză a tuturor sistemelor deţinute de instituţie – hardware şi software - precum şi a procedurilor operaţionale şi a fluxurilor de informaţii existente în vederea plani...
În continuare sunt detaliate activităţile şi caracteristicile minime obligatorii pentru fiecare activitate pe care ofertantul va trebui să le efectueze în vederea atingerii rezultatelor prevăzute prin implementarea proiectului prezentat: I. Activităţi de analiză a tuturor sistemelor deţinute de instituţie – hardware şi software - precum şi a procedurilor operaţionale şi a fluxurilor de informaţii existente în vederea planificării şi realizării unui Sistem Informatic Integrat la nivelul Primăriei: ● Analiza la faţa locului a infrastructurii hardware (pentru toate unităţile care vor face parte din Sistemul Informatic Integrat): calculatoare pentru comunicaţie şi pentru aplicaţii, echipamente periferice, elemente pasive/active de reţea, servere pentru bănci de date, pentru aplicaţii, pentru comunicaţii, echipamente care asigură securitatea comunicaţiilor interne şi externe; ● Analiza la faţa locului a infrastructurii software specifice activităţii Primăriei Municipiului Miercurea - Ciuc şi instituţiilor aferente, care va conţine aplicaţiile software non-GIS şi aplicaţiile software GIS (Sistem Informaţional Geografic); ● Analiză cu privire la identificarea şi inventarierea tuturor informaţiilor şi a tipurilor de informaţii deţinute de autoritatea contractantă: o identificare a tuturor informaţiilor deţinute de Autoritatea contractantă: inventarierea tuturor informaţiilor (definirea tipurilor de informaţii, stabilirea proprietarului fiecărei informaţii, stabilirea beneficiarilor fiecărei informaţii, stabilirea fluxurilor de informaţii), analiza posibilităţii de interconectare a sistemelor şi/sau importul datelor din alte aplicaţii existente (ex. sistem informatic integrat de gestiune economico- financiară, sistem de gestionare sarcini, software pentru registratură, module proprii, etc.), definire metodologii de interconectare, analiză cu privire la eliminarea informaţiilor redundante; ● Analiză cu privire la securitatea informaţiei şi a sistemelor existente la nivelul Primăriei Municipiului Miercurea - Ciuc. ● Analiză cu privire la soluţia informatică optimă care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern în cadrul Primăriei Miercurea-Ciuc. Livrabile: - Raport de audit cu privire la reţeaua informatică şi elaborarea caietului de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; - Raport de audit cu privire la echipamentele hardware şi elaborarea caietul de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; - Raport de audit cu privire la ansamblul software-urilor existente şi elaborarea caietului de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; - Raport de audit cu privire la securitatea sistemelor existente şi elaborarea caietului de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; - Raport de audit cu privire la soluţia informatică optimă care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern. II. Elaborarea unei analize privind serviciile oferite de Instituţie şi identificarea posibilităţilor de digitalizare a cat mai multor proceduri şi servicii publice locale gestionate de Primăria Municipiului Miercurea – Ciuc cu scopul de a oferi o gama cat mai larga de servicii online populaţiei şi formularea de propuneri concrete in acest sens, prin cel puţin următoarele: ● Colectarea şi analiza fluxurilor de lucru ce urmează să fie digitalizate prin aplicarea instrumentelor de cercetare, inclusiv consultarea prin interviuri. Pe baza datelor colectate se vor proiecta şi reprezenta prin diagrame fluxurile de lucru ce vor fi digitalizate în cadrul Sistemului Informatic Integrat la nivelul Primăriei Municipiului Miercurea – Ciuc. ● Analiza legăturilor logice dintre informaţii în cadrul fluxurilor definite mai sus şi generarea unei bănci de date care va concentra toată informaţia utilă, grafică şi non grafică proprie activităţii administraţiei publice din Primăria Municipiului Miercurea - Ciuc. Banca de date va fi folosită de întregul sistem, iar accesul la aceasta şi la funcţiunile sistemului se va realiza prin intermediul unui portal unic al administraţiei publice din Primăria Municipiului Miercurea - Ciuc. Soft-ul respectiv va asigura integrarea şi procesarea securizată a tuturor elementelor de tipul - informaţii, cereri, tranzacţii, baze de date, registre naţionale, registre locale, etc şi va constitui principalul instrument de management al gestiunii fondurilor publice, teritoriului, serviciilor publice, patrimoniului, etc. Livrabile: - Metodologie privind selectarea şi analiza fluxurilor de lucru propuse pentru digitalizare; - Document conţinând fluxurile de lucru ce urmează a fi digitalizate, proiectate şi reprezentate prin diagrame; - Banca de date proiectată sau soluţia de uniformizare şi corectare a băncii de date existente; III. Realizarea proiectului de sistem privind structura generală a Sistemului Informatic Integrat: ● Elaborarea listei de nevoi/discrepanţe faţă de sisteme IT din prisma fluxurilor definite şi a sistemului IT existent (gap assesment); ● Arhitectură de sisteme IT în care sunt folosite sistemele existente din cadrul instituţiei, completate cu noi sisteme/funcţionalităţi pe baza analizelor; ● Elaborarea documentului privind specificaţiile sistemului integrat; ● Elaborarea metodologiei de implementare sisteme IT în vederea facilitării implementării noului sistem. Livrabile: - Lista de nevoi/discrepanţe faţă de sisteme IT din prisma fluxurilor definite şi a sistemului IT existent (gap assesment); - Arhitectură de sisteme IT în care sunt folosite sistemele existente din cadrul instituţiei, completate cu noi sisteme/funcţionalităţi pe baza analizelor (descrierea modulelor ce vor compune Sistemul Integrat al Primăriei Municipiului Miercurea - Ciuc şi descrierea interfeţelor către alte Sisteme Informatice exterioare); - Caiet de sarcini pentru realizarea integrării Sistemului informatic pentru Taxe şi Impozite Atlas (Atlas), Direcţia economica (SDG - Infoprim), a Sistemului de gestiune Magic (Autorizaţii comerciale, Registrul agricol, Urbanism, Serviciul social, Autorizaţii), a Sistemului de management al documentelor AvanDoc şi a modulelor, softwarelor care sunt în curs de achiziţie, ce va cuprinde minim următoarele elemente: arhitectura sistemului (funcţională, logică, tehnică, metode şi tehnici de securitate); descrierea serviciilor pe care sistemul trebuie sa le îndeplinească şi descrierea detaliată a acestora (interfeţe); descrierea cerinţelor de integrare a elementelor sistemului; descrierea hardware-ului existent şi necesar; descrierea software-ului de bază şi de aplicaţii existent şi necesar (non-GIS şi GIS); identificarea tehnologiei optime de realizare a soft-ului de aplicaţii necesar; analiza şi dimensionarea reţelelor de comunicaţie (existente şi necesare); identificarea soluţiei optime de comunicaţie şi a echipamentelor necesare realizării acesteia; criterii de evaluare a ofertanţilor; În cadrul realizării serviciilor ofertantul trebuie să furnizeze serviciile în condiţiile prevăzute anterior către contractant. Serviciile şi produsele livrate vor servi la îmbunătăţirea activităţii de “Implementarea unui Sistem Informatic Integrat la nivelul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc". Ofertantul va trebui să furnizeze livrabilele în format PDF semnat electronic şi editabil, după cum urmează: 1. Raport de audit cu privire la reţeaua informatică şi elaborarea caietului de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; 2. Raport de audit cu privire la echipamentele hardware şi elaborarea caietul de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; 3. Raport de audit cu privire la ansamblul software-urilor existente şi elaborarea caietului de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; 4. Raport de audit cu privire la securitatea sistemelor existente şi elaborarea caietului de sarcini aferent propunerilor de îmbunătăţiri; 5. Raport de audit cu privire la soluţia informatică optimă care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern. 6. Metodologie privind selectarea şi analiza fluxurilor de lucru propuse pentru digitalizare; 7. Fluxuri de lucru ce urmează a fi digitalizate proiectate şi reprezentate prin diagrame; 8. Banca de date proiectată sau soluţia de uniformizare şi corectare a băncii de date existente; 9. Lista de nevoi/discrepanţe faţă de sisteme IT din prisma fluxurilor definite şi sisteme IT existente (gap assesment) şi caietul de sarcini aferent; 10. Arhitectură de sisteme IT în care sunt folosite sistemele existente din cadrul instituţiei, completate cu noi sisteme/funcţionalităţi pe baza analizelor (descrierea modulelor ce vor compune Sistemul Integrat al Primăriei Municipiului Miercurea – Ciuc şi descrierea interfeţelor către alte Sisteme Informatice exterioare); 11. Caietul de sarcini pentru realizarea integrării Sistemului informatic pentru Taxe şi Impozite Atlas (Atlas), Direcţia economica (SDG - Infoprim), a Sistemului de gestiune Magic (Autorizaţii comerciale, Registrul agricol, Urbanism, Serviciul social, Autorizaţii), a Sistemului de management al documentelor AvanDoc şi a modulelor, softwarelor care sunt în curs de achiziţie, ce va cuprinde minim următoarele elemente: arhitectura sistemului (funcţională, logică, tehnică, metode şi tehnici de securitate); descrierea serviciilor pe care sistemul trebuie sa le îndeplinească şi descrierea detaliată a acestora (interfeţe); descrierea cerinţelor de integrare a elementelor sistemului; descrierea hardware-ului existent şi necesar; descrierea software-ului de baza şi de aplicaţii existent şi necesar (non-GIS şi GIS); identificarea tehnologiei optime de realizare a soft-ului de aplicaţii necesar; analiza şi dimensionarea reţelelor de comunicaţie (existente şi necesare); identificarea soluţiei optime de comunicaţie şi a echipamentelor necesare realizării acesteia; criterii de evaluare a ofertanţilor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de audit complex al sistemului informatic existent, în cadrul proiectului "Digitalizarea procedurilor administrative la Primăria Miercurea-Ciuc" 26.09.22
ELABORAREA/ACTUALIZAREA ÎN FORMAT GIS A DOCUMENTELOR DE AMENAJARE A TERITORIULUI ŞI DE PLANIFICARE URBANĂ A ORAŞULUI BĂILE TUŞNAD, JUDEŢUL HARGHITA  
Elaborarea în format GIS a Planului Urbanistic General al Comunei Subcetate, judeţul Harghita. 21.06.24
Anunţ privind consultarea pieţei referitor servicii de verificare de calitate a documentaţiilor "Creşterea eficienţei energetice a Palatului Administrativ al Judeţului Harghita (verificare PT)" 22.10.24
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectului "EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE" 22.09.20
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectuluiv"EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE" 31.08.20
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectuluiv"EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE" 31.08.20
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectuluiv"EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE"  
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectului "EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE"  
"Servicii de actualizare a planului de mobilitate urbană durabilă al Municipiului Gheorgheni şi transpunerea lui în GIS"