Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect achiziţionarea serviciilor de audit financiar extern, respectiv auditarea tuturor activităţilor proiectului menţionat, inclusiv a achiziţiilor publice, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei în vigoare şi cerinţelor finanţatorului, activitate obligatorie pentru proiectele finanţate prin PNRR.
Obiectivul autorităţii contractante în atribuirea cont...
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect achiziţionarea serviciilor de audit financiar extern, respectiv auditarea tuturor activităţilor proiectului menţionat, inclusiv a achiziţiilor publice, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei în vigoare şi cerinţelor finanţatorului, activitate obligatorie pentru proiectele finanţate prin PNRR.
Obiectivul autorităţii contractante în atribuirea contractului de servicii îl reprezintă asigurarea serviciilor de audit financiar extern pe parcursul implementării proiectului "Reabilitarea şi extinderea blocului operator şi dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale".
Prestatorul serviciilor de audit financiar extern va obţine, pe baza verificărilor, dovezi suficiente în vederea exprimării unei opinii asupra realităţii, legalităţii şi conformităţii tuturor cheltuielilor efectuate de Beneficiar în implementarea proiectului.
În acest scop, Prestatorul va menţiona în cuprinsul Raportului de audit, constatările la care s-a ajuns.
Lista indicativă a tipurilor şi naturii dovezilor/ probelor de audit pe care auditorul le poate obţine cu ocazia verificării cheltuielilor, va include:
a) Registrele contabile prevăzute de Legea contabilităţii nr. 82/1991, cu modificările şi completările ulterioare (în format electronic şi/sau hârtie);
b) Bugetul propriu al beneficiarului pe capitole, subcapitole, paragrafe, titluri de cheltuieli, articole şi alineate ;
c) Balanţe de verificare analitice şi sintetice (în format electronic şi/sau hârtie);
d) Fişe de cont pentru operaţiuni diverse (în format electronic şi/sau hârtie);
e) Note de contabilitate (în format electronic şi/sau hârtie);
f) Dosarele achiziţiilor publice constituite, în funcţie de tipul procedurilor de achiziţie derulate de către Beneficiar;
g) Facturi;
h) Situaţii de plată;
i) Contracte şi formulare de comandă ;
j) Procese verbale de recepţie finale şi parţiale;
k) Note de recepţie şi constatare de diferenţe;
l) Extrase de cont şi ordine de plată;
m) Contracte de muncă încheiat între beneficiar şi angajaţi ;
n) Decizia prin care angajatul este desemnat să facă parte din echipa de implementare şi atribuţiile ce îi revin în cadrul proiectului;
o) Decizia internă prin care se desemnează un alt angajat al Beneficiarului să efectueze munca anterior efectuată de angajatul în proiect;
p) Time-sheet-uri cu timpul efectiv lucrat în cadrul proiectului avizate de către managerul de proiect;
q) State de salarii;
r) Alte documente: liste de inventar, fişa mijlocului fix, etc.
Durata estimată a contractului de servicii de audit financiar extern este de 15 luni. În situaţia în care durata actuală a contractului de finanţare a Proiectului se modifică, prin acte adiţionale, va fi aplicabilă durata stipulată în acestea, în acest sens urmând a fi încheiat un act adiţional. Contractul va produce efecte juridice până la aprobarea cererii finale de transfer de către M.S.