Feedback
I.D.: 57632488

Servicii de asistenta tehnica si mentenanta software pentru aplicatiile INDECO SOFT aflate in dotarea si folosinta Primariei Oradea Cod unic de inregistrare: 4230487/2021/35

Data publicarii
05.06.21 Exista 154.437 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2 72266000-7 72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
15.07.21
Pretul estimativ:
832.800,00 RON - 832.800,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini.docx
  2. FisaDate_DF1114015.pdf
  3. Documentatie de atribuire.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru asigurarea bunei funcţionări a programului informatic integrat din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, pentru activitatea financiar – contabilă, circulaţia internă a documentelor, registrul agricol, etc., furnizat de firma INDECO SOFT S.R.L, este necesar a se achiziţiona servicii de asistenţă tehnică şi mentenanţă. Scurtă descrierea sistemului implementat prin aplicaţiile informatice; Primăria Municipiului Oradea a...
Pentru asigurarea bunei funcţionări a programului informatic integrat din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, pentru activitatea financiar – contabilă, circulaţia internă a documentelor, registrul agricol, etc., furnizat de firma INDECO SOFT S.R.L, este necesar a se achiziţiona servicii de asistenţă tehnică şi mentenanţă. Scurtă descrierea sistemului implementat prin aplicaţiile informatice; Primăria Municipiului Oradea a achiziţionat următoarele aplicaţii necesare bunei desfăşurări a activităţii informatice de funcţionare zilnică a instituţiei: eCUB - evidenţa contabilă a unităţilor bugetare cu următoarele submodule: • Buget – prevederi, execuţie şi raportare bugetară • Contab – contabilitate bugetară • DarS – dare de seamă trimestrială • Bilanţ Lunar – bilanţ lunar • Situaţii - cheltuieli de personal • GeStoc – gestiunea obiectelor de inventar şi a materialelor • MiFix – gestiunea imobilizărilor corporale şi necorporale • ResUm – managementul resurselor umane şi salarizare • Invest – gestiunea investiţiilor • Cassa – registrul de casă • ListOP – ordine de plată • eCubAdmin – modul central de administrare CID - Circulaţia Internă a Documentelor, integrat următoarele submodule: • ePetiţii – gestiunea petiţiilor online • CID Online – consultarea stării documentelor depuse la registratura primăriei • Audienţe IMPOTAX – impozite şi taxe; cu următoarele submodule: • Impotax poştă • SNEP / ghişeul.ro • MobilePay Autorizaţii – gestiune autorizaţii divizat în următoarele submodule: • Autorizaţii comerciale • Autorizaţii transport local Plata Online Trafic Greu AgroRegis – Registrul Agricol Modul destinat pentru executorii fiscali la Primăria Municipiului Oradea Module urbanism online Având în vedere extinderea pe scară tot mai largă a utilizării dispozitivelor mobile, precum şi necesitatea realizării unor noi funcţionalităţi în activitate zilnică, fac necesară contractarea acestor servicii menţionate mai sus, toate cu scopul de a inova relaţia între cetăţean şi instituţia noastră prin îmbinarea soluţiilor de tehnologie, design şi comunicare, precum şi pentru a putea performa ca şi activitate nstituţională. Serviciile se vor presta pentru o perioada de 24 de luni
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu