Pentru asigurarea bunei funcţionări a programului informatic integrat din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, pentru activitatea financiar – contabilă, circulaţia internă a documentelor, registrul agricol, etc., furnizat de firma INDECO SOFT S.R.L, este necesar a se achiziţiona servicii de asistenţă tehnică şi mentenanţă.
Scurtă descrierea sistemului implementat prin aplicaţiile informatice;
Primăria Municipiului Oradea a...
Pentru asigurarea bunei funcţionări a programului informatic integrat din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, pentru activitatea financiar – contabilă, circulaţia internă a documentelor, registrul agricol, etc., furnizat de firma INDECO SOFT S.R.L, este necesar a se achiziţiona servicii de asistenţă tehnică şi mentenanţă.
Scurtă descrierea sistemului implementat prin aplicaţiile informatice;
Primăria Municipiului Oradea a achiziţionat următoarele aplicaţii necesare bunei desfăşurări a activităţii informatice de funcţionare zilnică a instituţiei:
eCUB - evidenţa contabilă a unităţilor bugetare cu următoarele submodule:
• Buget – prevederi, execuţie şi raportare bugetară
• Contab – contabilitate bugetară
• DarS – dare de seamă trimestrială
• Bilanţ Lunar – bilanţ lunar
• Situaţii - cheltuieli de personal
• GeStoc – gestiunea obiectelor de inventar şi a materialelor
• MiFix – gestiunea imobilizărilor corporale şi necorporale
• ResUm – managementul resurselor umane şi salarizare
• Invest – gestiunea investiţiilor
• Cassa – registrul de casă
• ListOP – ordine de plată
• eCubAdmin – modul central de administrare
CID - Circulaţia Internă a Documentelor, integrat următoarele submodule:
• ePetiţii – gestiunea petiţiilor online
• CID Online – consultarea stării documentelor depuse la registratura primăriei
• Audienţe
IMPOTAX – impozite şi taxe; cu următoarele submodule:
• Impotax poştă
• SNEP / ghişeul.ro
• MobilePay
Autorizaţii – gestiune autorizaţii divizat în următoarele submodule:
• Autorizaţii comerciale
• Autorizaţii transport local
Plata Online Trafic Greu
AgroRegis – Registrul Agricol
Modul destinat pentru executorii fiscali la Primăria Municipiului Oradea
Module urbanism online
Având în vedere extinderea pe scară tot mai largă a utilizării dispozitivelor mobile, precum şi necesitatea realizării unor noi funcţionalităţi în activitate zilnică, fac necesară contractarea acestor servicii menţionate mai sus, toate cu scopul de a inova relaţia între cetăţean şi instituţia noastră prin îmbinarea soluţiilor de tehnologie, design şi comunicare, precum şi pentru a putea performa ca şi activitate nstituţională.
Serviciile se vor presta pentru o perioada de 24 de luni