Feedback
I.D.: 95564068

Servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sisteme informatice integrate

Data publicarii
04.04.24 Exista 64.216 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
26.890,80 RON - 26.890,80 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asistenta tehnica si mentenanta lunara de specialitate informatica , la sediul beneficiarului sau prin conexiune on-line de la distanta, pentru urmatoarele sisteme informatice integrate : 1.CENTROMANAGER -sistem informatic integrat contabilitate bugetara si extrabugetara, care cuprinde: Gestiunea bugetelor şi execuţie bugetară, REGISTRU CFP, ALOP, Contabilitate Financiară, Trezorerie, Gestiunea clientilor/furnizorilor, Ge...
Asistenta tehnica si mentenanta lunara de specialitate informatica , la sediul beneficiarului sau prin conexiune on-line de la distanta, pentru urmatoarele sisteme informatice integrate : 1.CENTROMANAGER -sistem informatic integrat contabilitate bugetara si extrabugetara, care cuprinde: Gestiunea bugetelor şi execuţie bugetară, REGISTRU CFP, ALOP, Contabilitate Financiară, Trezorerie, Gestiunea clientilor/furnizorilor, Gestiunea imobilizarilor, Gestiunea stocurilor, Gestiunea investitiilor si proiectelor, rapotari ForexeBug ANAF ●Contabilitate generală ●Casa - preluarea încasărilor de la clienţi (debitori) şi achitărilor către furnizori (creditori) pe analitice cu specificarea articolului bugetar ●Banca ●Mijloace fixe - evidenţa mijloacelor fixe, reevalurea mijloacelor fixe, calculul amortizării mijloacelor fixe, mişcări mijloace fixe, istoric mijloace fixe ●Obiecte de inventar - evidenţa obiectelor de inventar pe compartimente şi gestiuni (salariaţi) ●Gestiunea materialelor, mărfurilor şi a serviciilor - preluarea stocurilor, a facturilor (avize) de la furnizori, recepţii de materiale, preluare bonuri de consum, procese verbale minusuri (plusuri) de inventar, bonuri de transfer ●Furnizori - înregistrare facturi furnizori, urmărire plăţi către furnizori ●Clienţi - înregistrare facturi clienţi ●Debitori/Creditori - urmărire plăţi, încasări, justificări ●Contracte - urmărirea contractelor în derulare (gradul de realizare a contractului şi plăţile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu