Feedback
I.D.: 58243527

Servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru programul informatic Hospital Management Solution

Data publicarii
25.06.21 Exista 42.093 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.07.21
Pretul estimativ:
75.000,00 RON - 300.000,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini 4.pdf
  2. Model Acord Cadru 4.doc
  3. Model ctr subsecvent 4.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SPITALUL ORASENESC BOLINTIN VALE, cu sediul in str. Intrarea Republicii, nr. 5, Bolintin Vale, jud. Giurgiu, cod fiscal 4352689, în calitate de autoritate contractantă, detine la momentul lansarii prezentei proceduri licenta de utilizare pentru programul informatic Hospital Management Solution. Este necesara achizitia serviciilor de asistenta tehnica de asistenta tehnica si mentenanta pentru programul informatic Hospital Ma...
SPITALUL ORASENESC BOLINTIN VALE, cu sediul in str. Intrarea Republicii, nr. 5, Bolintin Vale, jud. Giurgiu, cod fiscal 4352689, în calitate de autoritate contractantă, detine la momentul lansarii prezentei proceduri licenta de utilizare pentru programul informatic Hospital Management Solution. Este necesara achizitia serviciilor de asistenta tehnica de asistenta tehnica si mentenanta pentru programul informatic Hospital Management Solution in vederea asigurarii unei bune functionari, a imbunatitirii si monitorizarii performantelor sistemului si gestiunea bazei de date. Autoritatea contractantă doreşte să atribuie un Acord-cadru, incheiat cu un singur operator economic, pe o durată de 24 luni. Se estimeaza incheierea a 4 contracte subsecvente cu o frecventa semestriala. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu