“Servicii de asistenţă tehnică specific pentru compartimentul Secretariat”
• asistenţă tehnică pentru aplicaţia de Evidenţa şi calcul diferente salariale (actualizare cu indicii de inflaţie) , instalarea, utilizarea, păstrarea coerenţei bazei de date, arhivarea datelor, elaborarea de situaţii specifice necesare gestiunii resurselor umane, generarea de rapoarte personalizate, care pot fi utilizate ulterior în diferite si...
“Servicii de asistenţă tehnică specific pentru compartimentul Secretariat”
• asistenţă tehnică pentru aplicaţia de Evidenţa şi calcul diferente salariale (actualizare cu indicii de inflaţie) , instalarea, utilizarea, păstrarea coerenţei bazei de date, arhivarea datelor, elaborarea de situaţii specifice necesare gestiunii resurselor umane, generarea de rapoarte personalizate, care pot fi utilizate ulterior în diferite situaţii statistice,
• asistenţă tehnică pentru aplicaţia de Evidenţă şi calcul Burse Elevi , instalarea, utilizarea, păstrarea coerenţei bazei de date, arhivarea datelor, elaborarea de situaţii specifice necesare gestiunii burselor
• asistenţă tehnică pentru aplicaţia de Evidenţă şi listare Diplome / Foi Matricole , instalarea, utilizarea, păstrarea coerenţei bazei de date, arhivarea datelor, elaborarea de situaţii specifice necesare gestiunii diplomelor si foilor matricole.
• asistenţă tehnică în completarea corectă a declaraţiei 112
• asistenţă tehnică pentru exploatarea programelor informatice : EDUSAL, REVISAL, STATE DE FUNCŢII etc, care generează situaţii pentru ISJ, ITM, Primăria Cluj, etc.
• asistenţă semnătura electronică şi depunere declaraţii on-line
• întreţinere,instalare,configurare programe finanţe, ITM, ISJ etc.
Plata lunară 160 ron / lună sau trimestrială 480 ron / trimestru