Obiectul contractului il constituie achizitia Serviciilor de asistenta tehnica pentru ,,Reabilitarea ecologică a albiei vechi a râului Jijia aval de Nodul Hidrotehnic Chipereşti, judeţul Iaşi" – cod CPV 71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică, 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize, 71311100-2 Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice, 71354300-7 Servicii de cadastru, 79418000-7...
Obiectul contractului il constituie achizitia Serviciilor de asistenta tehnica pentru ,,Reabilitarea ecologică a albiei vechi a râului Jijia aval de Nodul Hidrotehnic Chipereşti, judeţul Iaşi" – cod CPV 71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică, 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize, 71311100-2 Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice, 71354300-7 Servicii de cadastru, 79418000-7 Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor, 79930000-2 Servicii de proiectare specializata.
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de atribuire va fi initiata sub incidenta clauzei suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor de angajament cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajare cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Avand in vedere dispozitiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor de angajament cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele de angajament nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c. din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare de vreun prejudiciu cauzat in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui astfel de prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 3 luni, astfel incat, in cazul in care conditia semnarii contractului de finantare nu este indeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Nota: Termenul pana la care operatorii economici pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare asa cum s-a mentionat la sectiunea I.3- 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In masura in care solicitarile de clarificari vor fi adresate in termenul precizat in documentatie, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.