Feedback
I.D.: 92175726

Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul “Reamenajare U5"

Data publicarii
23.01.24 Exista 888.648 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
06.02.24
 
 
Documente participare:
  1. 02_2024-01-19 CS U5 asistenta tehnica_final.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti, Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Context Proiectul de investitii “Lucrări necesare pentru schimbarea destinaţiei construcţiilor existente pe amplasamentul Unităţii 5 din cea pentru o centrală nuclearelectrică în cea pentru alte obiective suport utile pe durata de viaţă a Unităţilor 1 şi 2 în funcţiune şi viitoarelor Unităţi 3 şi 4 ale CNE Cernavodă în scopul asigurării funcţionării lor în condiţii de securitate nucleară şi îndeplinirea tuturor cerinţel...
1. Context Proiectul de investitii “Lucrări necesare pentru schimbarea destinaţiei construcţiilor existente pe amplasamentul Unităţii 5 din cea pentru o centrală nuclearelectrică în cea pentru alte obiective suport utile pe durata de viaţă a Unităţilor 1 şi 2 în funcţiune şi viitoarelor Unităţi 3 şi 4 ale CNE Cernavodă în scopul asigurării funcţionării lor în condiţii de securitate nucleară şi îndeplinirea tuturor cerinţelor legale", denumit in continuare "Reamenajare U5" a aparut ca urmare a experientei dobandite in exploatarea centralelor nucleare, a evenimentelor aparute in ultimii ani (accidentului nuclear de la Fukushima din Japonia), a noilor cerinte legislative, dar si a valorificarii constructiilor existente de pe amplasamentul Unitatii 5, aflate in diferite stadii de executie, prin reproiectarea si adaptarea lor la necesitatile celorlalte unitati aflate in operare. Contractul initial pentru “Reamenajare U5", contract de tip proiectare + executie (P+E), s-a reziliat in luna octombrie 2019. Proiectantul asociat in contractul respectiv, ISPE, a elaborat pana in momentul rezilierii proiectarea conceptuala (Proiectul Tehnic - PT) si numai o parte din proiectarea de detaliu (Detalii de executie - DE). In timpul executiei lucrarilor din cadrul contractului initial, ISPE a oferit asistenta tehnica concretizata prin emiterea a 34 dispozitii de santier necesare corelarii/adaptarii situatiei din teren cu proiectul. Pentru completarea proiectarii de detaliu (Detalii de executie) nefinalizate de proiectantul asociat, ISPE, in cadrul contractului reziliat, s-au semnat doua contracte subsecvente la acordul cadru de servicii de inginerie din 18.03.2019: contract subsecvent din 24.11.2020 si contract subsecvent nr. din 01.09.2023. Ambele contracte subsecvente au incluse servicii de asistenta tehnica pe perioada executiei, doar pentru volumele de detalii de executie (DE) elaborate in baza contractelor subsecvente respective. Pentru continuarea lucrarilor aferente proiectului de investitii “Reamenajare U5" s-a semnat un contract doar de executie in data de 21.07.2022. Pe parcursul executiei lucrarilor aferente contractului din 21.07.2022 au fost constatate/consemnate o serie de necorelari intre teren si volumele de detalii de executie, pe de-o parte, si de lipsa pe piata a unor materiale precizate in volumele de detalii de executie, pe de alta parte, care pot fi solutionate doar prin emiterea de Dispozitii de santier, de entitatea de proiectare care a elaborat volumele de detalii de executie, in perioada de asistenta tehnica conform clauzelor contractuale si a legislatiei in vigoare. La momentul actual, pentru volumele de detalii de executie (DE) elaborate in baza contractului initial reziliat, serviciile de asistenta tehnica nu sunt acoperite contractual. Avand in vedere, pe de-o parte, prevederile Legii 10/1995, si, pe de alta parte, lipsa unui contract in vigoare, intre entitatea proiectanta care a elaborat parte din volumele de detalii de executie in cadrul contractului reziliat, este necesar contractarea serviciilor de asistenta tehnica, cu proiectantul ISPE, care sa faciliteze analizarea situatiilor identificate in teren, pe parcursul executiei lucrarilor de constructii-montaj, si emiterea de Dispozitii de santier, dupa caz. 2. Informatii despre beneficiile anticipate de catre Entitatea contractanta Prin achizitia serviciilor de asistenta pentru proiectul de investitii “Reamenajare U5", pentru partea de pachete de proiectare emisa in cadrul contractului reziliat, se doreste solutionarea inadvertentelor semnalate de executantul lucrarii dintre situatia proiectata si situatia existenta in teren, a constatarilor sau a modificarilor solicitate de beneficiar sau executant, cu entitatea de proiectare care a elaborat volumele de detalii de executie, intr-un ritm sustinut care sa conduca la finalizarea obiectivului de investitie, pana, cel tarziu, in Decembrie 2024. 3. Descrierea serviciilor solicitate Serviciile de asistenta tehnica solicitate pentru proiectul "Reamenajare U5" se vor desfasura pe toata perioada de executie a lucrarilor (pana in Decembrie 2024 inclusiv), trebuie să îndeplinească prevederile şi exigenţele legislaţiei în vigoare si constau, fara a se limita la: - prezenta pe santier a proiectantului, la solicitarea Achizitorului, pentru a identifica si a lua la cunostinta despre situatia constatata sau ori de cate ori proiectantul considera ca este necesara prezenta lui in santier pentru colectarea/verificarea informatiilor necesare emiterii de dispozitii de santier; Proiectantul va asigura prezenta pe amplasament in maxim 2 zile de la data solicitarii transmise de achizitor. - efectuarea de masuratori si / sau relevee asupra situatiilor constatate; - propunerea solutiilor, inclusiv la nivel de detaliu, pentru rezolvarea situatiilor constatate, precum si agrearea lor cu executantul si beneficiarul; - verificarea si/sau refacerea breviarelor de calcul sau analizelor de tensiuni daca situatia constatata si solutia propusa impun acest lucru; - elaborarea dispozitiilor de santier (piese scrise si desenate, dupa caz) in urma notelor de constatare incheiate intre executant si beneficiar, cu asigurarea verificarii atestate de specialitate pentru fiecare dispozitie de santier; Detalierea serviciilor care fac parte din obiectul achizitiei, particularitatile, constrangerile si cerinţele specifice achizitiei se regasesc în Caietul de sarcini al achiziţiei anexat la prezentul anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN 18.11.22
Reparaţii şi modernizare LEA 110 kV STE Palas – Proiectare  
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
"Servicii de revizuire şi actualizare a documentaţiei tehnico-economice (proiect tehnic) şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor de modernizare a sediului M.F. din b-dul Libertăţii nr. 16, sector 5, Bucureşti". 10.12.21
"Servicii de revizuire şi actualizare a documentaţiei tehnico-economice (proiect tehnic) şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor de modernizare a sediului M.F. din b-dul Libertăţii nr. 16, sector 5, Bucureşti". 15.11.21
servicii de verificare tehnică a proiectului pentru autorizarea execuţiei lucrărilor şi a proiectului tehnic de execuţie pentru lucrările de construcţii privind "Amplasare copertine de protecţie la imobilul Direcţiei Regionale Iaşi", situat în judeţul Iaşi, municipiul Iaşi, strada C. Negri, nr.10 03.09.20
Contract de Servicii de elaborare expertiză tehnică a lucrărilor de drum executate în cadrul contractului nr.731/2013 "Realizarea reţelelor publice de alimentare cu apă, canalizare, iluminat public, precum şi a drumurilor aferente Ansamblului de locuinţe "Henri Coandă" sector 1 - 2 Loturi" – lot 1  
Proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investiţii " CONSOLIDARE SEISMICĂ ŞI RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ CLĂDIRE PUBLICĂ -MUZEUL GHEORGHE TATTARESCU–Str. DOMNIŢA ANASTASIA nr.7, SECTOR 5" – C5-B1-64  
Proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investiţii " CONSOLIDARE SEISMICĂ ŞI RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ CLĂDIRE PUBLICĂ -MUZEUL GHEORGHE TATTARESCU–Str. DOMNIŢA ANASTASIA nr.7, SECTOR 5" – C5-B1-64  
Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări prevăzute prin proiectul “Construire terminal multimodal cu platformă portuară, anexe tehnice, împrejmuire, reţele edilitare exterioare, branşamente la reţele edilitare şi organizare de şantier în zona de dezvoltare D pe MOL II-S Port Constanţa Sud" Cod SMIS 154978