Feedback
I.D.: 66852270

Servicii de asistenta tehnica pentru Expertiza tehnica a pr Reabilitare Scoala Gimn G Mocanu, Onesti

Data publicarii
02.03.22 Exista 115.714 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind achizitia de - Servicii...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind achizitia de - Servicii de asistenta tehnica pentru Expertiza tehnica a pr Reabilitare Scoala Gimn G Mocanu, Onesti asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini atasat prezentei, in conditiile precizate in Draft de Contract atasat. Acceptul operatorului economic in SEAP reprezinta faptul ca sunteti de acord cu conditiile Autoritatii Contractante. Achizitia se va incheia prin semnarea unui Contract de servicii. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante in SEAP constituie angajament de ambele parti pana la semnarea Contractului final. Documentatia de atribuire atasata, contine: Caiet de sarcini nr.11643/21.02.2022, draft de contract si modele de formulare pe care va rugam sa le completati si sa le trimiteti inainte 04/03/2022 ora 13:00 pe adresa achizitii@onesti.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu