Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier, pentru obiectivul de investitii: “Restaurare Palatul Universităţii din Bucureşti - consolidare, restaurare invelitoare si sarpanta, restaurare fatade inclusiv tamplarie exterioara, (eliminare umiditate si infiltrari din teren), modificari functionale si restaurare finisaje interioare, iluminat arhitectural fatade, reabilitare instalatii, degajare curte interioara prin d...
Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier, pentru obiectivul de investitii: “Restaurare Palatul Universităţii din Bucureşti - consolidare, restaurare invelitoare si sarpanta, restaurare fatade inclusiv tamplarie exterioara, (eliminare umiditate si infiltrari din teren), modificari functionale si restaurare finisaje interioare, iluminat arhitectural fatade, reabilitare instalatii, degajare curte interioara prin desfacere anexe C2, C5,C6,C7, C9, C10,C11,C12,C13,C15 conservare si punere in valoare a vestigiilor arheologice din curtea interioara prin amenajare spatiu muzeal, amenajari exterioare- imobil din B-dul Regina Elisabeta, nr 4-12, sector 3, Bucureşti"
NOTA: INTRUCAT IN SECTIUNEA II.1.1 NU ESTE PERMISA INTRODUCEREA INTREGII DENUMIRI A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA, OFERTANTII VOR COMPLETA IN TOATE DOCUMENTELE DIN OFERTA, DENUMIREA INTEGRALA, ASTFEL CUM ESTE MENTIONATA LA SECTIUNEA II.1.4.
Valoarea estimată este de 2.786.554,38 lei, fara TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.