IServicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier - Pachet 1 lot 1-3 respectiv:
Lot 1- Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru construirea obiectivului de investitii Consolidarea si modernizarea stadionului Giulesti „Valentin Stanescu”, Calea Giulesti, nr. 18, sector 6, Bucuresti
Lot 2- Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru construirea obiectivului de investitii Stadionul N...
IServicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier - Pachet 1 lot 1-3 respectiv:
Lot 1- Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru construirea obiectivului de investitii Consolidarea si modernizarea stadionului Giulesti „Valentin Stanescu”, Calea Giulesti, nr. 18, sector 6, Bucuresti
Lot 2- Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru construirea obiectivului de investitii Stadionul National de Rugby „Arcul de Triumf” din municipiul Bucuresti, B-dul Marasti, nr. 18-20, sector 1
Lot 3 - Servicii de asistenta tehnica – dirigentie de santier pentru construirea obiectivului de investitii „Stadion Steaua” din bulevardul Ghencea, nr. 45, incinta cazarmii 1950, sector 6, Bucuresti
Valoarea estimata a contractelor este de 2.267.384 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi
Valoarea estimata Lot 1 este de 495.146,00 lei fara TVA
Valoarea estimata Lot 2 este de 652.270,00 lei fara TVA.
Valoarea estimata Lot 3 este de 1.119.968,00 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmite şi aprobate prin:
Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii au fost aprobati pentru Lot 1, prin H.G. nr. 208/2018
Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii au fost aprobati pentru Lot 2, prin H.G nr. 85/2018.
Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii au fost aprobati pentru Lot 3, prin H.G. nr. 85/2018.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.